PoloBoy Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Fikk i går testet mitt talent (ehh....) som fotograf! Kanskje ikke akkurat på høyde med Kid-A, men dog. GI gjerne tilbakemeldinger og tips! Tippekonk: Hva slags bil er det!? (Den er forresten til salgs!) Hvordan får jeg limt inn bildene forresten, og ikke som vedlegg? Mulig jeg som er helt "klinkis" og ikke skjønner det men....... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Pent bilde! Audi-felger hvertfall...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Jonaldo Pent bilde! Audi-felger hvertfall...... Jepp, stemmer nok det ja! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 En todørs audi.. En A3? Pent bilde ihvertfall! Hva slags kamera har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 1-0 til SunnyGTi2.0! Kameraet er det nye Ixus 400 Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Kameraet er det nye Ixus 400 Godt valg! Har hørt bare gode ting om det kameraet. Har sett noen tester på nett, og det har kommet _svært_ bra ut. Skulle kjøpt ett hvis jeg hadde hatt råd... :( PS: Jeg har råd, men sparer til bil med 4WD til vinteren Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by tekNetium Godt valg! Har hørt bare gode ting om det kameraet. Har sett noen tester på nett, og det har kommet _svært_ bra ut. Skulle kjøpt ett hvis jeg hadde hatt råd... :( PS: Jeg har råd, men sparer til bil med 4WD til vinteren Ikke akkurat dum den prioriteringa der heller syntes jeg....!! Skikkelig 4-hjulssladd på vinterføre er ganske fett! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg