Stagen Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Noen som har litt peiling på hva jeg må gjøre for og montere kon filter ? det er noe lednings styr på intak røret.. og jeg må jo bytte røret for og få på filtere.. MVH Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvilken motor du har da? Kan du ikke gjøre som meg da? Bare sette konfilteret rett på lmm? Regner med det er den du mener med røret med leding på? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Jeg har 1,6liter bensin... hvilke dimension er det på filteret dit ? Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Husker ikke dimensjonen nå. Rundt 3" tro? Tok bare mål av røret til lmm, og kjøpte et filter med samme diameter på festet Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 stagen: hadde k&n filter på den bilen der før jeg.. trenger bare et adapter du setter på.. har det vel forsåvidt liggende her et sted. eneste vær forsiktig, fort gjort at luftmasse måleren går. derfor jeg byttet tilbake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg