THovland Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hei! Skal bygge meg en ny kasse til suben. Hvordan er det med å beregne voulm og lignende? noen som kan hjelpe meg her. Har ikke bruksanvisningen til suben heller. Er det standariserte volum for 12 " og 10" osv? eller varierer det for hver sub? Mvh thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 bruksanvisningen burde gi svar på det ja, og net sidene til produsenten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Problemet er at jeg ikke har bruksanvisning å finner ikke suben på produsentens side! Hjelp meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvilke elementer er det? Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Er en 12" blaupunkt velocity.1500w- 500w rms. finner den ikke på nette! Noen forslag til kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg ville ringt et sted der hvor de selger blaupunkt å hørt med de..... ikke sikker men 35 liter er vel kansje greit... tokk det bare helt ut av lufta men kan hende det spiller greit... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 okei. Men hør her. Jeg har kjøpt suben montert i kasse! Men jeg skal skifte den. Er det vel bare til å måle opp den gamle kassen? produsenten har vel gitt det rette og beste volumet på kassen? eller blir det bedre hvis jeg lagger den litt mindre en den de har hatt montert suben på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 er det en blaupunkt velocity 10" Vw250 du har??.. http://www.blaupunkt.com/no/7606344000_main.asp mener å si att blaupunkt velocity ikke har 12" i 1500W max ihvertfall nærmeste du kommer er vell vb300 på 1200Wmax og vpw300 på 3600Wmax et står ihvertfall vas (liter) på 11,3 på den 10"Vw250 Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 er det en blaupunkt velocity 10" Vw250 du har??.. http://www.blaupunkt.com/no/7606344000_main.asp mener å si att blaupunkt velocity ikke har 12" i 1500W max ihvertfall nærmeste du kommer er vell vb300 på 1200Wmax og vpw300 på 3600Wmax et står ihvertfall vas (liter) på 11,3 på den 10"Vw250 Vas er ikke det samme som anbefalt kassevolum. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ta bare å mål opp da veit du så bygger du etter det.... husk indre mål da Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jo de har det. en gamlere modell. Jeg finner den ikke på nette ser du. Det som er problemet. Men jeg kan vel bare måle opp den gamle kassen. Går sikker bra det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hva er den komplette betegnelsen på dette elementet? Hvordan vil du at kassen skal se ut? Hvor mange elementer skal du ha? Vil du ha en bestemt bredde eller kan de se ut hvordan som helst? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 det er det jeg ikke vet. har ingen bruksanvisning og finner den heller ikke på nettet:S eneste jeg vet er at den heter blaupunkt velocity 12" og tror den er på 1300w vett desverre ikke mer. Kassen skal jeg bygge inn i bilen baki. bak seteryggen liksom. Slik at suben spiller bakover, mot bakluka. Tror du det er den beste løsningen? Er det ingen som kan hjelpe meg?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jojo, jeg kan hjelpe deg. ta bilde av elementet og av magneten, så legger du det her så finner vi ut av det. jeg kan ordne deg tegninger, jeg. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 åå! takk! flott. Jeg får kassen imorgen kjøpte det igår ser du. Så skal jeg legge inn bilder til deg! har faktisk et bilde av suben forfra! Hvis det hjelper? Men hvordan legger man inn bilder rett på forumet? Uten å gå via en link til bilde? vett du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg