Alexanderjr Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Lurt og erstatte Avlastningsventilien med dumpventil? Min audi er chippet.. Men har orginal ventilen.. jeg vart anbefalt og kjøp større ventil.. som jeg har gjort. men, noen sier jeg bare skal tette igjenn.. og bare bruke dumpventilen, stemmer dette? va lønner seg, eller va tjener man mest på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsblå Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Det lønner seg å kjøre med resirk.ventil på disse bilene har jeg hørt. Mange har hatt problemer med å kjøre med åpne ventiler,som rykking og soting av plugger. Jeg kjører med en hybrid ventil som har både en åpen port og en resirk port,jeg har ikke hatt noe problem med det. syns bilen går som vanlig. Siden bilen din er chipet så kan det lønne seg å skifte til en stærkere ventil en den orginale ja... Siter Audi A4 1.8t Quattro go`biln Peugeot 406 arbeidsbil`n Tidligere: Volvo 740,Datsun picup,2x ascona,boble,BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Kjøp deg resirkventil, det er dette bilen din går best med. Kjøp en større stempel variant. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Kjøp deg resirkventil, det er dette bilen din går best med. Kjøp en større stempel variant. Hvordan blir lyden med feks den viper compact fra turbopower? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hvordan blir lyden med feks den viper compact fra turbopower? Jeg hadde Viper på min, med åpent luftfilter og den ble det rimelig grom lyd synes jeg, du får sugelyden når du gir på å slippe pttsss lyden da du slipper gassen. Straffer du den høres det nesten ut sånn som du hører når du ser på rally på tv, litt høy lyd, om du skjønner hva jeg mener. Rimelig fett, men seff er jo dette smak og behag Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Takker for svar:) Jeg har kjøpt ny ventil " Forge avlastningsventil Alu fra ts-racing" Større og kraftigere. Jeg fjerna dumpventiln i går. Fjuskinga ble borte da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg hadde Viper på min, med åpent luftfilter og den ble det rimelig grom lyd synes jeg, du får sugelyden når du gir på å slippe pttsss lyden da du slipper gassen. Straffer du den høres det nesten ut sånn som du hører når du ser på rally på tv, litt høy lyd, om du skjønner hva jeg mener. Rimelig fett, men seff er jo dette smak og behag Hehe gromt! Får vel kjøpe meg en sånn.. Noen som veit hvordan man bestiller fra turbopower? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ja, det er bare å ringe han eller sende mail. Best å ringe, han sender i hele norge Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hehe:) Men, Skal lure på hvorfor han som hadde bilen før meg hadde montert dumpventil på slangen ut fra intercoolern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Det er endel som har gjort det har jeg sett, den sitter med T-stykke på slangen ut fra spjele ned til ICen. Men sett den på andre siden der den egentlig skal stå. Er litt trangt å komme til men det fikser u.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hehe. Jeg skal sette på den nye avlastningsventilen. Kan vell egentlig bare rive ut dumpventilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hehe. Jeg skal sette på den nye avlastningsventilen. Kan vell egentlig bare rive ut dumpventilen da? Ikke noe hensikt å ha begge der iaffal :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Har ikke så mye peiling selv.. men. etter som jeg har shønt det er det ikke vitts nei ;p Bestilte og åpen luftfilter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Helt riktig, ingen vits med begge der. Lykke til :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 takker for hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg