grandre Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Var å kjøte meg den bypassventilen som ts selger. Men syns ikke lyden var helt til å hoppe i taket av. Bilen er orginal bortsett fra åpent filter.. Tror kanskje den trenger litt mere trykk en gamle, hva tror dere? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 chip evnt. ? Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg har ikke mye erfaring med audi osv. Men, etter det jeg har erfart og hørdt snakk om så spørs det bare om du trenger en chip for og få dette til og fungere 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Takker for svar:) Jeg har kjøpt ny ventil " Forge avlastningsventil Alu fra ts-racing" Større og kraftigere. Denne har jeg på min A4. funker veldig bra. er ikke jeg som har satt den på da. kom med kjøpet;) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hørtes bra ut:) Bilen chipet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hørtes bra ut:)Bilen chipet da? Ja, jeg har steg 3 fra TS. Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ikke verst:) går vell passa godt da? Har du dompventil? Hvordan er lyden av den nye avlastningsventilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Den hyler:P hehe.. Bilen går greit nok den. kunne gått bedre:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, skjønner:) Åpen eksos hele veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 np:) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 oi. hah. feil:P meneeh, det er simons effektanlegg, også er katalysatoren fjerna. Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei.. jeg hadde RFL dump på min bil.. den funket fint.. men når vi er inne på diskusjon om hvordan side av intercoolern dumpen skal stå på.. så vil æ sei at jeg prøvde begge sider.. på siden mellom ic å turbo (der resirk står) ble det bære tull.. bilen ville ikke gå som den skulle.. og det kom bare fis lyd av dompen (å ja.. alt var tett).. så tok jeg av resirken, tettet slangene, og monterte dumpen på siden mellom gass spjeld og ic.. da fungerte alt perfekt.. men problemet med dump er at den slipper ut turbotrykket i stedet for å sende det tilbake i systemet, å LLM registreret en feil... å kompanserer dette med å pøse på med ekstra bensin.. derfor soter plugger, og bilen nøkker ved pådrag.. jeg har nå forge alu resirk ventil, og er storfornøyd med den.. synes den lager god lyd.. selfølgelig ikke likens som RFL, men det er det vel ingen som forventer heller... Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er det jeg sier. Forge resirk. ventil som duger! Har'n sjæl! :P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei..jeg hadde RFL dump på min bil.. den funket fint.. men når vi er inne på diskusjon om hvordan side av intercoolern dumpen skal stå på.. så vil æ sei at jeg prøvde begge sider.. på siden mellom ic å turbo (der resirk står) ble det bære tull.. bilen ville ikke gå som den skulle.. og det kom bare fis lyd av dompen (å ja.. alt var tett).. så tok jeg av resirken, tettet slangene, og monterte dumpen på siden mellom gass spjeld og ic.. da fungerte alt perfekt.. men problemet med dump er at den slipper ut turbotrykket i stedet for å sende det tilbake i systemet, å LLM registreret en feil... å kompanserer dette med å pøse på med ekstra bensin.. derfor soter plugger, og bilen nøkker ved pådrag.. jeg har nå forge alu resirk ventil, og er storfornøyd med den.. synes den lager god lyd.. selfølgelig ikke likens som RFL, men det er det vel ingen som forventer heller... Skjønner.. Jeg har dumpventil mellom gass spjeld og ic`n. Den skal bort så snart jeg får på den nye ventilen.. som skulle vert her nå :/ Men.. du sa "forge alu resirk ventil" Det er vell det samme som Forge Alu Avlastningsventil? Er ikke såååå inne på dette :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 resirk og avlastnigsventil er det samme ja.. Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg