Gå til innhold

Historiens første Norske dB Drag Racing bil til USA

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Jepp, du leste riktig, akkurat når dette skrives så er historiens første "Norske" dB Drag Racing bil på vei til World Finals i USA... Bent Holm (Som forøvrig er Norsk...) fra Robert Bosch AS eller Blaupunkt om du vil, har sendt sin Seat til Louisville for å konkurrere i klassen Super Street 1-2. Team Blaupunkt har gått over fra og være ett Dansk Team til å bli ett Norsk Team. Bilen er også påmeldt NM finalen i slutten av November. Vi ønsker lykke til og lover å komme med oppdateringer.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT bilstereoutstyr kan brukes i dB Drag Racing og ikke minst, hvis du ikke spiller så veldig høyt, så kan du delta i Bass Race....

Om ett år eller to så er Bass Race større enn dB Drag.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tenkte at jeg måtte blande meg litt!

Sier tusen takk for støtten som dere har gitt meg på dette forumet. De fleste av dere kjenner meg knappt, men jeg forsøker å være den personen som hjelper kollegaer og konkurrenter i denne dB verden.

Nå er det ikke lenge til jeg reiser (Søndag kl 0900) og kjenner allerede nå at sommerfuglene roterer i magen. Jeg har tatt med videokamera og digi kamera, så jeg skal forsøke å dokumentere turen så bra som mulig. Litt ekstra pr for den Skandinaviske dB verdenen, hehe.

Jeg kan ikke love noe med hvilken plassering som jeg får, men jeg vil gjøre mitt beste.

Loud is when you can not hear, but feel it only

Lenke til kommentar
Del på andre sider