Gå til innhold

Polo 2/3(??) spm : frontleppe og grill

Ranger emnet

Sn0mann

Anbefalte innlegg

Heisann!

lurer på ting fra dette bildet :

polo2_16v_gr.jpg

1) hva slags leppe er dette igrunn?

(og hvor kan man få tak i slikt)

2) den grillen med lyktene, hvor kommer den fra? Min har runde lykter.

(og hvor kan man få tak i slikt)

3) er det g40 bredding eller noe på den ??

håper noen har peiling!:)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å se hvordan leppe det er på bildet. Veldig lik den orginale. hadde det vært luftinntak i den hadde det vært G40 leppa, kanskje Golf II CL

Grillen er fra Mattig, lyktene kommer fra Polo Classic opp til 84/85, ble også kalt Derby II

Ikke noe bredding på bilen, bare valset

Finnes ikke noe egen G40 bredding til Polo. Alle Couper har det samme (gjelder både Polo 2 og 2F)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor vanskelig er det å få tak i slike lykter? skjelden vare kanskje?

cl-leppe til golf 2 finner man på huggeren? vw har vel kanskje sluttet å selge så gamle deler? :wonder: takker for alle svar..!

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som frode sier en golf cl hadde det selv før bytte av fangere, det er ikke en g40 kit del der men RSL leverte før en som var ikke gikk så langt ned, regner med at det er den den het vel bare g40 leppe.

PS. jeg har 2 sett med disse derby lampene ligenes, kan sikkert selge et sett, veit at på vag koster de nye over 1300 1400 kroner pr stk.... helt sykt.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det veldig vanskelig å tilpasse denne leppen? Den kom fra en Golf II CL altså? kanskje jeg skal prøve å finne meg en slik en da, det var jo pent :)

1300 pr lykt? :S hmm, da spørs det om jeg invisterer i den oppgraderingen..

et nytt spm:

ønsker å få en stivere bil, men ikke senke så allverden, hva anbefaler dere? :)

takker for alle gode svar hittil!

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det veldig vanskelig å tilpasse denne leppen? Den kom fra en Golf II CL altså? kanskje jeg skal prøve å finne meg en slik en da, det var jo pent :)

1300 pr lykt? :S hmm, da spørs det om jeg invisterer i den oppgraderingen..

et nytt spm:

ønsker å få en stivere bil, men ikke senke så allverden, hva anbefaler dere? :)

takker for alle gode svar hittil!

Vi kan sikkert bli enige om en pris på lykktene så trenger du grill og to klips som holder grillen under lampene eller passer de rett på (husk at disse lampene ble kun levert i 2 år på vw derby hvis jeg ikke husker feil var det fra 82/84. Når det gjelder spoileren er det eneste du må gjøre er å kappe in sidestykkene litt ellers passer den.

På en polo vil den alltid bli mer stiv hvis du senker den mer, i alle fall ser du linken på avataren min har jeg justerbare gule koni dempere til polo, som skal selges koster vanligvis godt over 1000,- prs.stk.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en potte på polo? hva anbefaler dere der? :S Ser så stusselig ut med et sånt lite "sugerør" :klovn:

Du kan jo gi meg en pris på lyktene, men blir nok ikke til at jeg kjøper noen "styling" deler til bilen før neste vår. Men får se da! :)

..Drive Slow, Sit Low..

[o] Billaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei pris det! men kan jeg hente dem etter høstferien? hvis det er mulig da, selvfølgelig. Hvilken grill passer med dem? (merk : har lite peiling på polo mk1-3) :klovn:

Derby.

Den er ikke fra 90 fangere til Golf II med fra en Golf 3. Og finnes kun en type.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider