tjekk Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 oi hørtes dyrt ut! gir dette ca mye hk da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ca 230-250 i følge volksport. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 0.5 bar da er nok g-ladren så å si kaputt med et 60mm ladehjul. orginalt er vel 70 eller noe å da skal den lade 0.65bar. vakumlufta på lave turtall osv skal være på minus siden:) noe mer du lurer på kan jeg kansje hjelpe:) mvh tommy Skal lade 0,65 med 78 hjul Er mulig du må bytte hele g-laderkonsollen med strammearmen pga flere års bruk av adapter på strammebraketten. Den gjør at armen blir presset lenger ned enn den er designet for Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 men er dere enige i at om jeg skrur av den bolten med 24 mm hode som går over tilø en liten ca 8 mm bolt, så er det bare å dra av braketten egentlig? altså den med strammer hjulet på Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 men er dere enige i at om jeg skrur av den bolten med 24 mm hode som går over tilø en liten ca 8 mm bolt, så er det bare å dra av braketten egentlig? altså den med strammer hjulet på jepp helt riktig.. da skal det hjulet komme lett av hvis det ikke har dannet seg noe rust eller noe imellom, da må du på en måte tvinge det av.hvis det sitter og du får det av kan det være lurt og ha på litt smørefett rundt den pinnen når du setter det på igjen. bare slik at det blir lettere neste gang. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 ja det er nokk hær problemet med strammeren min ligger da sjønner jeg. må få den av å smørt opp :) alle hjul får jeg tilsendt fra en hyggelig fyr hær på forumet da de også er utslitte pga et å halvt år sluring. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 jeg har 65mm ladehjul og chip, og min lader iallefall greit 0.8 bar. er ikke stock ladehjul 80mm? btw, host opp noen bilder av kjerra di? :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 på oppfordring kommer noen dårlige bilder :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hmm... ikke helt ulik min egen. nice:) har et par lykter med angel eyes liggende selv, men har valgt å ikke sette dem på før jeg evt. setter på den andre grillen. syns personlig at det ikke ser så fint ut med klarglass hovedlykter og vanlige ekstralys... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 forresten tror jeg ikke dumpvalve er mulig på kompressormatede motorer? (shout it if i'm wrong) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 det er mulig. vet ikke helt åssen med vet det er blitt gjort. hva med noen bilder bakfra? og motor osv.. viktige ting.. spessielt bakenden:P Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bak enden er det bilder av i neste uke :) skal lakkeres halve bilen :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hvorfor ikke hele når du først er i gang? lett for å bli fargeforskjell. og vanskelig og få fint i skjøtene mellom ny å gammal lakk Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 for det blir bra :) ikke lakkere taket men fra dørene og bak så da er det ingen overlapping. pluss at lakken er 99,99 % strøken ellers på bilen! herlig farge, og den er orginal så tror den skall treffe bra :) pluss at lakkereren skylder meg 4000 for litt kraning å hann skulle ha 5000 for denne jobben så da blei det billig :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 jøss.. da kommer du jo bra ut av det. håper det blir bra da. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg