villejan Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Ikke eldre enn 1999 mod. Ikke gått langt heller. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Jeg har en Audi a4 som jeg skal selge! ..jeg skal på skolen nå om en uke så jeg må få solgt den så fort som mulig! viss du er intresert så er det bare og ta kontakt! Litt info om bilen: Rieger stylet, kw justerbart senkesett, fabrikk sota vindu (alle) , stabstag i motor rom, MTM chip ( 196hk med 210hk program), 18" radius felger, effektanlegg, green filter ++++... Prisen er 200 000kr. 96 modell! .. den er meget påkostet..har kvitteriger får ca 140 000kr ! ..der er blant annet NY motor/turbo/styresnekke/bensinpumpe/clutch..alt er 3års garanti på =) men se gjerne innom hjemmesiden min http://www.karloveaarseth.cjb.net =) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 jeg må nok ha en avant. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Ok! .. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg