KriegHeim Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 jeg tråler litt qxl om dagene og kom over denne.. hehehe http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=411923467&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=5&Catg=11384 En av de sterkeste forsterker i verden ! - utro prisen er kunn 350 KR -Fuse25Ax3 og igjen... En av de sterkeste forsterker i verden ! 2400W Hvor mange dumme folk finnes det i verden, som sitter å legger inn bud på noe sånt egentlig? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Altfor mange uvitende... Men fy faen for en idiot! "passer til alle biler nesten!"?? Skriver dårligere enn en 5-åring med dysleksi :shake Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Altfor mange uvitende...Men fy faen for en idiot! "passer til alle biler nesten!"?? Skriver dårligere enn en 5-åring med dysleksi :shake Jepp, er du utro er startprisen 350 kr, er du ikke utro, får du ikke kjøpe den :D :D :D Skriveleifer så det holder :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 hallo gutter ikke vær så harde med han da det er jo tross alt " det er en av de kuleste forsterker i verden 2400W ." ikke noe dritt altså huff :( folk er dumme:P Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Fyren har sikkert radius på verden. ca 1,5 meter rundt hode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 - 4.1 Channel True MOSFET Car Power Amplifier- RMS Power@4 Ohm: 70W*4CH+230W*1CH - Bridge Mode Power@4 Ohm:200W*2CH+230W*1CH - THD@4 Ohm: <0.5% - S/N(A-weighted): >90dB - Input Sensitivity: 0.25-6V - Frequence Response: 20Hz-40KHz - Dimension: 252(W)*400(L)*50(D) Er det en slik mon tro? Det er visst en "Jiashan Yongfeng Electronic Co., Ltd. True Mosfet car Power Amplifier ARV4150" Mye fett han duden der selger da Clarin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Altfor mange uvitende...Men fy faen for en idiot! "passer til alle biler nesten!"?? Skriver dårligere enn en 5-åring med dysleksi :shake enkelte gamle jeepa (trur eg) i forsvare hadde 24V annlegg :D må berre ha en enooorm omformar :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
(blue)bird Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 (bare spår mæ, hvis dere lure på noe:-) (sikret manga som jære det !!!!)litt skrivefeil eller ? :roll: HAHA Siter -Datsun by Nissan Bluebird910 1980 Sedan -Datsun by Nissan Bluebird910 1982 Sedan xDatsun by Nissan Bluebird910 1981 Wagon (RIP) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 SYKT! Jeg blir oppgitt. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 25*3 amp er vel 75 amp??? P=U*I ....... faen det må være 30 volts bil eller nå den der passe i :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Herrreguuuud . En type radio ( kaset og radio ) En bil kaset radio " Clarin" M: Korea 12V Det virket før men nå er jeg ikje siker som virker eller ikje ! EN CD LESER - 36X mx CREATIVE 12V 1,5A Made in Korea FCC ID: A3LCD3621E Jeg brukte denne om 1 år side ca og håper å virker nå ! Jeg vil ikje si som det er defekt nei og jeg vil sette en personlig garanti som den virker ,hvis Hvis den fungerte ikje dere har love100% til å returne ja(om 2uker) -det skal selge uten ledning :klovn: :wonder: :ahahahhaha: Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Dessverre er kvaliteten på varene han selger like god som norsken hans. Løp og kjøp! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 trukke jeg ville handla med han der...... han er jo både gal og syk og ikke rektig i hue... lurer på hvor han får det fra..:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Herrreguuuud . En type radio ( kaset og radio ) En bil kaset radio " Clarin" M: Korea 12V Det virket før men nå er jeg ikje siker som virker eller ikje ! EN CD LESER - 36X mx CREATIVE 12V 1,5A Made in Korea FCC ID: A3LCD3621E Jeg brukte denne om 1 år side ca og håper å virker nå ! Jeg vil ikje si som det er defekt nei og jeg vil sette en personlig garanti som den virker ,hvis Hvis den fungerte ikje dere har love100% til å returne ja(om 2uker) -det skal selge uten ledning :klovn: :wonder: :ahahahhaha: Merkelig følelse av at han har bøffa denne fra en bil, og bare kutta ledningene Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe... joda, hadde sett den før men dette synes jeg er mest morsomt av all den teite teksten: "TRUE MOSFET".... altså aldri hørt at det finnes "feika mosfets" liksom...:wonder: og det andre er at de "ekte mosfet" transistorene sitter i strømsforsyningen da 99,999% av bilforsterkerne bruker samme teknikk dog mer skjelden i selve lyd utgangene....:klovn: men denne her er ikke så "RÅ" som den UsCarvor som hadde INNGANGS transistorer som tålte over 300Amper....:ahahahhaha: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg