Fab Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 stakkar! syns bare synd på sånne jeg. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ''under 5 dager igjen folkens, husk å legge inn deres bud'' ;P lo rimlig automatisk av den annonsen ja, han må jo ha no dysleksi\lese-skrivevansker el. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ''under 5 dager igjen folkens, husk å legge inn deres bud'' ;P lo rimlig automatisk av den annonsen ja, han må jo ha no dysleksi\lese-skrivevansker el. Eller bare være en innvandrer :titties: Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 ....den er heftig er på 2 ganger 500 watt Viste ikke at USCarvor lagde så kraftige amper. L-O-L Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 har dere sett et av spørsmåla nederst?det står: "drikker du ofte eller?" genialt....hehe Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Man ser jo på den at forsterkern er BRUTAL: Håper for hans del at han har dysleksi.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Men hvorfor hevder han 2400W, når det står på bildet 1000W (vet ikke helt om det stemmer heller, men uansett. Når jeg skal ljuge om en vare, så skal jeg sørge for att det rette ikke står tydlig på bildet jeg sender med. Når det gjelder skrive feil, så var det ganske voldsomt her. Men det er faktisk ganske mange som skriver en del feil i sine reklamer inne bilstereo. Mange av dem er likevell dyktige aktører med gode produkter og sitter inne med masse kunskap om bilstereo. Husker for litt siden en som fant skrive feil på reklamen til mange av "selgere" som gjærne slenger sine visdoms ord her. (men klart, ikke så voldsomt som kar'n her) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calli-Turbo Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hehe d var jeg som skreiv d spørsmålet der med "drikker du ofte eller"...........blir så frustrert på slike folk som selger forsterkere på 5000w med 2*15amp sikringer, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 hehe, funny. :hammer Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Nå har jeg funnet ut hvordan han har kommet fram til watta;) på forsterkeren står det 350x4w, og under så står det 1000w... Virker som han har lagt sammen disse to talla, og kommet fram til 2400;) haha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Nå har jeg funnet ut hvordan han har kommet fram til watta;) på forsterkeren står det 350x4w, og under så står det 1000w... Virker som han har lagt sammen disse to talla, og kommet fram til 2400;) haha... Ja selvfølgelig, det var jo 5 kanaler: 4 X 350 + 1 X 1000 W Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja damn, så ikke at han hadde lagt til ett par svar i bunnen der jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hahahahah :D løp og kjøp gutta :D Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Skikkelig kvalitets utstyr han selger :P HAHA Nei nå må dere kjøpe den før han selger ut :p Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Viste ikke at USCarvor lagde så kraftige amper. L-O-L http://www.uscarvor.no/nettbutikk/uscarvor/index.php?language=no¤cy=NOK&cPath=21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg