Big-Z Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Hei, jeg var på en hjemme side for en tid tilbake hvor ALLE amerikanske biler var ramset opp, vil gjerne finne denne siden igjen, tror den het noe som : All American Cars Listings klarer bare ikke å spore opp url'en Er det noen her som kjenner til denne siden tro? Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Du kan jo prøve AMCAR's Prisguide Der vises hvilke chassi-typer som er levert for den årsmodellen, som f.eks: 1965: Impala Conv, Impala 2d HT, Impala 4d HT, Impala SS Conv og Impala SS 2d HT :) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 den jeg tenker på har bilder og info på alle årsmodeller. Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Her var den gitt.... http://www.musclecarclub.com/main.shtml Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Det mangler mye på at ALLE amerikanske biler står listet her. I ei bok med oversikt over chassis-nummer på amerikanske biler i perioden 1900-1975 står det at det har eksistert over 4000 MERKER i USA og hvor mange modeller det har blitt produsert er det vel ingen som vet. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg