Grev1 Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvordan er det å f.eks sveise inn nye plater i kanaler med pinnesveis? Og andre karrosserideler også forsåvidt! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 tynne tråder å lite amp går vell delvis. men det egner seg ikke sånn sinnsyk bra. få fatt på ett mig apperat så er det MYE enklere. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har du peiling på hva du driver med so ska de vell gå greit... mene med pinner so blir de jo ganske varmt da..... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Skulle vært straffbart å gjøre slikt. Sett flere som legger grovt overlapp og brenner gjennom den første plata så det river... Men liker det ikke. Skal man gjøre sveisearbeid så gjør det skikkelig... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det går med stor tålmodighet og god tid, bruker du en slik http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=33&products_id=152&zenid=f09baad83e32563a44905636b83453e8 går det litt raskere men varmen blir uansett et problem. men MIG er hundre ganger bedre, uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det skulle vært straffbart med pinner på tynnplater i bil.... De har ingen ting der å gjøre! Å det du viser til fra Gasolin.... Det føyer seg inn i rekken av BRÅTA som folk betaler penger for.... Der finnes masse bra hos Gasolin, men... De har også MYE som liksom er kjekt, for de som skal gjøre det billigt å gjøre det selv! ... men blir det billigt til slutt?? å blir resultatet som forventet? :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har ofte med penger å gjøre da, en har et pinneapparat og en rusten bil men mangler penger og EU-kontroll neste uke!?!? Jeg har sveist endel rust på Golfen min med pinne uten den dingsen fra Gasolin bare fordi alle sa det ikke går, det gikk greit men det tok lang tid. Jeg foretrekker MIGen, som jeg nå har to av, til tynnplate. Men spørsmålet var om det går og det gjør det faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Anbefaler rustfri elektrode når det skal sveises med pinner på tynnplater. disse "flyter" mere ut enn "vanlig" elektrode og du trenger mindre varme.Anbefaler heller ikke å helsveise plater på bil da de slår seg som faen pga varmeutviklingen,sett heller mange punkter som du lar bli kald etter hver punkt før du fortsetter.Har god erfaring med lincon electric arosta 316 1,6 og 2mm til dette.Men det må sies at jeg jobber som sveiser til daglig og at erfaring spiller litt inn kansje... Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Da er vel vi alle enige om at det går, men også enige om at pinner IKKE har noe på bil å gjøre...? Blir ikke no pent heller.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg