Gå til innhold

EM Resultater

Ranger emnet

Mr Golf 4

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Listen over EM resultater.

http://www.emmanet.com/Reports/Bern06/results1.htm

Gratis med 3 plass til Ketil.Norge på 13 plass sammenlagt.Hvorfor stilte ikke Norge i de mindre klassene.:shake

Per....

Fordi folk i Norge ikke har råd til å reise dit?

Man kan jo også spørre seg hvorfor ikke Anders Fleischer stillte når han faktisk var der med bilen sin... (Jeg vet jo hvorfor, men han var tross alt der)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste år er det i Danmark.. da skal jeg ned uansett.. om det blir som deltager for vi se.. må vel vinne i norge først.. og det er det nok mange som skal sørge for at jeg ikke gjør :P

folk i norge ikke har råd til å reise ditt.. lol er det tilfelle i alle år emma har hatt EM finaler?

en ting jeg lurer på er hvordan man kan reise til EM uten å ha vunnet en norsk finale.. hva er som er kritere for å komme til EM da? gutteklubben grei som bestemmer?

Mitt Opel Astra prosjekt

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolig folkens... ;) personlig kunne jeg tenke meg å reise en tur ditt men som Erik Andre nevner så trodde jeg at man måtte bli "verdig=kvalifisert" for å dra og delta, men muligens hvem som helst kan melde seg på? -gutteklubben grei? hehe... trodde også siden man "representerer landet" så ville noe av reise utgiftene dekkes av Emma. Hadde vært sikker fint om Kjetil eller Emma forklarte litt nærmere hvordan de reglene er. Trodde Anders også skulle delta men siden han er sponset av Pioneer så er det nok en del utstiling og sånt som er prioritert sikkert. Dro ikke Kenneth, cossi og fido nedover heller?? :wonder:

En tur ditt hadde jo også vært morsomt da man kan lytte og lære litt om "justerings smak" fra andre land... hadde vært artig å få det til neste år.:hellothere:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er de beste fra hver klasse som får lov til å delta i EM å det har ikke noe med trynefaktor å gjøre.. siden den norske finalen er senere en EM i år så blir det tatt ut fra de som har gjort det best i år. jeg har ikke bygget en konkuransebil men en demobil for pioneer, derfor konkurerer jeg ikke, jeg har gjort meg ferdig med konkuranser for noen år siden så derfor holder jeg ikke på med det lengre, OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er de beste fra hver klasse som får lov til å delta i EM å det har ikke noe med trynefaktor å gjøre.. siden den norske finalen er senere en EM i år så blir det tatt ut fra de som har gjort det best i år. jeg har ikke bygget en konkuransebil men en demobil for pioneer, derfor konkurerer jeg ikke, jeg har gjort meg ferdig med konkuranser for noen år siden så derfor holder jeg ikke på med det lengre, OK?

Jeg kan ikke skjønner hvorfor du har sluttet med EMMA konkurranser :ahahahhaha: :wonder: :win :klovn:

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønner hvorfor du har sluttet med EMMA konkurranser :ahahahhaha: :wonder: :win :klovn:

Skjønner ikke det jeg heller :wonder: så flink som han er og kunne henta haug med :win

Som kunne ha stått i stua som "hyllevarmere og kanskje imponere damene" litt når de kommer på besøk så de trodde kanskje var hos en topp idrettsutøver...:D

Men det er vel for tidkrevedene og bygge en SKIKKELIG vinner bil + siden skal drive firma også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider