Gå til innhold

EM Resultater

Ranger emnet

Mr Golf 4

Anbefalte innlegg

Det jeg skrev var utrolig tåpelig av meg lada.Dessverre tok jeg topicen din litt for å være sarkastisk.Det var ikke meningen.Sorry.Derfor sletter jeg topicen.

Per....

Unskyldningen er godtatt!

Jeg synes virkelig at du skulle ha deltatt på EMMA-konkurransene, Per, siden du har gjort degså flid med dette anlegget.

Tester og annen omtale av et produkt betyr ingenting dersom det ikke kan brukes i en konkurranse!

Det er min mening.

Derfor hadde det vært knall å sett deg på treffene neste år.

Kanskje du da har fått tømt sparegrisen samt fratatt kona ukelønna slik at du endelig kan få kjøpt deg det etterlengtede Focal Beryllium-settet du sikkler etter...:titties:

Du vil møte mange gode konkurrenter i amatør-avdelingen så det er bare å stille opp!

Det er en ordre! :angry:

Forresten: Du tar vel en utfordring, vel?:D

Mvh :klovn:

"Nå e det ikkje lenge igjen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

neste år er det i Danmark.. da skal jeg ned uansett.. om det blir som deltager for vi se.. må vel vinne i norge først.. og det er det nok mange som skal sørge for at jeg ikke gjør :P

folk i norge ikke har råd til å reise ditt.. lol er det tilfelle i alle år emma har hatt EM finaler?

en ting jeg lurer på er hvordan man kan reise til EM uten å ha vunnet en norsk finale.. hva er som er kritere for å komme til EM da? gutteklubben grei som bestemmer?

At det ikke var noen biler fra Norge i de mindre klassene har nok noe med å gjøre det som står over her. Det koster en god del penger dette her med reise,overnatting, mat osv osv og det er heller ikke alle som har muligheten til å ta seg fri/ferie ettersom dette passer. Vi reiste nedover på tirsdag for en uke siden og jeg kom hjem for en time siden.. Mange av de som stiller i de mindre klassene går ofte på skole og da er det ikke lett å ta seg fri i 8-9 dager.. 3 av bilene har ikke kommet hjem enda heller så det tar litt tid når man bor litt lengre opp i landet enn sinsenkrysset.

Neste år så er EM finalen i Herning i Danmark så da regner jeg med at det blir mange skandinaviske biler i alle klasser.

Skal etterhvert få lagt ut noen bilder, tok litt over 1200 stk så det er litt å rydde opp i..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enda godt Lada.Når det gjelder EMMA neste år så tar jeg din utfordring.:D Men når en jobber skift er det vanskelig å kombinere dette.Det må nesten klaffe med fri helger.Får håpe Ketil får til EMMA litt nærmere Østfold.Var i Oslo for å lære litt,men å stille ut med uten form for lydjusteringer

på spiller kunne jeg like gjerne ha vært hjemme.Er enig med deg att tester og skryt omtaler av ett produkt ikke betyr noe.Det er faktisk montering og plassering av det.Att det blir ett fullbyrdet Beryllium sett er jeg i tvil om.Men att det blir noe av Berylliumen i Golfen kan jeg såpass si.Får ta en prat med BugBoys.Att det er fint med mange i utfordrer klassen er bare positivt for å få opp intressen i Norge.

Utfordringen er akseptert.:D

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du legger ut bilder av de damene du tok bilde av på vei til frankrike, for de egner seg ikke på trykk:D

Ha Ha.. tenker du på det med hu dama hvor ikke alle delene kunne fokuserers ??

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å skrive en liten generel komentar på litt av det som er skrevet. Det er ikke noen "gutteklubben-grei" dette,i år var det faktisk 2 ny bil med til EM, cossie power og selv var jeg med for første gang med bil. EMMA gir ingen støtte til denne turen, så dette er av egen interesse!! Det kan nevnes at den som hadde kjørt lengst denne gangen var en russer som hadde kjørt nesten 700mil en vei!! Så man kan ikke sitte å se ut av vinduet og håper EMMA er på P-plassen uten for huset ditt, har man dette som hobby/livsstil vil man måtte kjøre noen kilometer for å ha det gøy.

Det er mye snakk om utstyr og slikt her i tråden. En ting man vil se på de bilene som kommer høyt opp er at de er installert godt, men finisen er det litt så som så med på et par av bilene. Når det gjelder lyden er den justert bra etter EMMA CD'en.

Når det gjelder min delte 4.plass i Expert Sound Only, er det en lang historie.. Det var et møte med alle deltagerene i klassen lørdags kveld pga. det var noe feil i bedømmingen, der ble det en avstemming om at bilene ikke skulle rebedømmes men at resultatet skulle stå og alle undre 3.plass fikk delt 4.plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det var fint Forberg at du tok deg tid å avklare litt rundt dette da slipper man å spekulere self.

Ellers er vel på sin plass å gratulere alle dere som var med og kjempe for en plass i palen!! :win :wave :win

autod: viste ikke at du hadde "hengt hanskene" gitt, som sagt litt lettere å forstå når man vet om det ;)

LITT OT: ellers vil jeg gjerne skrive et par ord som jeg føler litt for...til tider kan man se en hvis fiendlighet her i forumet og kanskje ting blir fortere misfortått. La oss heller være litt "naive" og tenke på dt som blir sagt=skrevet ikke er ment på en negativ måtte -ikke så lett "å visse" hva man "føler/mener" når ting man vil komuniserer med tekst blir skrivet ned og ikke gjenspeiler det man egentlig tenkte... :wonder: -nettopp, håper dere forstår hva jeg mente-....:angelsmili: ang det så synes jeg at slike tiltak som den uformel bilstereotreff som vi skal ha til lørdag er med på skappe en bedre bilstereo miljø da vi ikke lenger blir bare "et nick" på skjermen. :cheers:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autod: viste ikke at du hadde "hengt hanskene" gitt, som sagt litt lettere å forstå når man vet om det ;)

QUOTE]

jeg har oppnådd det som er å oppnå, så jeg har ikke noe behov for å bevise noe som helst:) å jeg vet hvor mye jobb det er å holde seg i toppen, å ikke minst hva det koster, å det vil nok ingen her forstå selv om jeg forklarer det engang.

så derfor vil jeg heller bygge biler som jeg selv vil å ikke la noen bedømme om det er rett eller feil.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too Bad So Sad Bye Bye :shake :shake :shake

Del din kompetanse og erfaring og ikke minst kreavitet med oss andre ved å kjøre bilstereo skole.Finns vel noen importører eller forhandlere man kan suge litt penger ut av til dette.Eller er det sånn att du skal bli en sånn kontor mann

som bare sitter å døtter ideg pølser og kebaber.:hide

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger her med en filmsnutt fra EM...............

http://www.carlifestyle.nl/

Ut å jobbe i garasjen............

Per....

Det var en bra film! Alle norske biler var med, uten om en stor blå BMW... Men det var mye mere å se enn hva som ble vist på filmen. En annen ting er alt det sosiale som er med å møte så mange bilstereo "nerder" på en plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider