Gå til innhold

Liten audi som leker litt :)

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at audi med quattro understyrer, men det er bare litt av morroa. Man må satse for å ligge bredt, hvis man misbruker vektforsyvningsprinsippet så går det bra bredt. Jeg klarte nesten hele breisladden på rudskogen når det regna. Jeg la den flrst ut i svingen før (fulltpådrag i 2 gir c a 120kmt) så flicka jeg den andre veien. På tørra klarte jeg bare halve svingen med firhjulssladd. Det er ganske bra og jeg kunne klart det bedre hvis jeg hadde hatt mer enn ca 290hk

Der kan du se, du har skjønt hvordan det virker. :)

Det går fint an å ha det skikkelig fett med Audi, og det er føles ganske trygt i og med at den retter seg ut bra selv pga understyringa.

Men moro å kjøre!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vwaudi-club er nede for øyeblikket, men såvidt jeg husker ble denne bilen benket mellom 7 og 800 hk på hjula. Orginal gearkasse og bakdiff beregnet for 136hk

Motoren er en 3b (sen 200/tidlig s2 motor) med autronic sm4 stor turbo og mye anna fine greier.

Jonus har vel og hatt en finger med i spillet her tror jeg.

edit: hehe jeg som trodde petter solberg var dårlig i engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vwaudi-club er nede for øyeblikket, men såvidt jeg husker ble denne bilen benket mellom 7 og 800 hk på hjula. Orginal gearkasse og bakdiff beregnet for 136hk

Motoren er en 3b (sen 200/tidlig s2 motor) med autronic sm4 stor turbo og mye anna fine greier.

Jonus har vel og hatt en finger med i spillet her tror jeg.

edit: hehe jeg som trodde petter solberg var dårlig i engelsk.

750 er det vel.. Bare å ta en titt inn på siden hans det. Og tror den engelsken er tilgjort, noe petter ikke gjør :D

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider