Gå til innhold

Cheva dempere...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dere som kjører/har Chevy med støtdempere som festes med to skruer loddrett i bunn og har gjenger i topp på støtdemper-stanga(Malibu/Chevelle/Nova?) her på forumet veit kanskje detta: Hvor lang er støtdemperen deres foran komprimert/utstrekt?

Ringte Koni importøren i sta for å kjøpe dempere foran til horneten men de hadde fan meg stanset prod. av røde koni til amc :mad:.... Kom ikke som no bombe akkurat er jo ett ukurant bilmerke. Men en kompis tipsa meg om at noen chevys har samme innfestning.......

Kanskje dere veit om no fine stive dempere, som går å få taki i norges rike også da...... :)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempe snilt av deg Ratata!!

Er bare å krysse fingra da!

En som bygde Amc`s NASCAR biler på søtti-tallet ble spurt om hva han gjorde for få bila til å gå så bra, svaret var: I try to get them as close to a Chevy as i can:) !

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Dere som kjører/har Chevy med støtdempere som festes med to skruer loddrett i bunn og har gjenger i topp på støtdemper-stanga(Malibu/Chevelle/Nova?) her på forumet veit kanskje detta: Hvor lang er støtdemperen deres foran komprimert/utstrekt?

Ringte Koni importøren i sta for å kjøpe dempere foran til horneten men de hadde fan meg stanset prod. av røde koni til amc :mad:.... Kom ikke som no bombe akkurat er jo ett ukurant bilmerke. Men en kompis tipsa meg om at noen chevys har samme innfestning.......

Kanskje dere veit om no fine stive dempere, som går å få taki i norges rike også da...... :)

De måla aner jeg ikke.

Men kjøp og monter coilovers isteden du :D :D

Nei men du kan ringe Støtdempar Verkstan i Stockhol de lager koni til alt.

Hvis det er neon som vet hav som passer er det trolig han.

Har ikke no nr men sjekk gulasidorna.se eller no der finnes det sikkert.

Eller sjekk anonse i no svensk bilblad.

Jeg synes forresten at de røde demper for lite inn men gir god komfort hvis du ikke har for stive fjærer.

Så et meget bra valg men det finens bedre.

Lykke til.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takker for tipset ERA! har faktisk sjekka pris på Coilovere foran til bilen, tror det var Carrera som hadde ferdig kit men det kosta rundt 850$...... ikke aktuellt denna sommeren.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takker for tipset ERA! har faktisk sjekka pris på Coilovere foran til bilen, tror det var Carrera som hadde ferdig kit men det kosta rundt 850$...... ikke aktuellt denna sommeren.

Hva med Avo Pro Race til under 2000,- stk og de er bedre en koni sine.

Coilovertilpassinga fikser du da selv blir mye billigere det.

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj! Under 2000 stk? med fjærer og i riktig lengde? Mer info takk! blir jo fan meg billigere enn nye fjærer og dempere det. MEGET interessant.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj! Under 2000 stk? med fjærer og i riktig lengde? Mer info takk! blir jo fan meg billigere enn nye fjærer og dempere det. MEGET interessant.

Gå inn på avo der står alle data og mål på de.

Jeg kjøpte de via Bodin i sverige og sparte dermed toll og mva etter litt triksing :D

Men det blir billigere og bestille de direkte fra England og de kommer fort også på kun få dager fra England.

Jeg er meget fornøyd med mine de funker meget bra og er billige med Urethan foringer i enden eller Uni Balls jeg har Urethan pga støy...

Lykke til

Era

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
  • 2 weeks later...