Kverna Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Helt utrolig at de tør, se feks etter 10sekunder på filmen. Ene bilen blir jo helt kake. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Fy faen det der ser evig gøy ut! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hadde jeg aldri i verden tørt å deltatt i... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Nei, ikke uten LITT bur...her er det jo "åpent" helt inn... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 i usa pleier de ha litt besyttelse rundt selve føreren.. utfra hva jeg vet hvertfall!! men man ser jo og hvem biler som tåler mest av de der da!! hehe russer bilane blir jo knust ved første smell.. amerikanerne tar 3-4 smeller før de finner ut at "nei, detta gjorde vondt gitt!!" hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehe og en viss volvo 140 klarer seg ENDA lengre :D Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Gøy. Hadde lett blitt med :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 eneste muligheten til at jeg skulle kjøpt meg 240, er viss je sku vært med der!:win Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg