benredik Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Jeg lurer litt på om hvordan reglene er med tanke på billån. Dette varierer sikkert fra bank til bank. Så la oss si det sånn; Jeg ønsker meg en bil til 80 000. Kan jeg låne alle 80 000 kronene? Er det no maks alder på bilen? Må jeg ha en minimum inntekt per måned? Jeg begynner som lærling nå, og vil vel ligge på rundt 5000 i måneden. Så hvis jeg velger å låne 80 000 med en nedbetaling over 2 år. Hva er renten for dette? Ettersom dette varierer stort fra bank til bank er det kanskje vanskelig og gi meg noen svar, men vennligst prøv :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Jeg lurer litt på om hvordan reglene er med tanke på billån. Dette varierer sikkert fra bank til bank. Så la oss si det sånn; Jeg ønsker meg en bil til 80 000. Kan jeg låne alle 80 000 kronene? Krever som regel 35 % egenkapital Er det no maks alder på bilen? Skal være maks 11 år når bilen er nedbetalt Må jeg ha en minimum inntekt per måned? Ja, dem beregner att du skal sitte igjen med minimum 6000 kr å bo å leve for når dine faste utgifter er trekt fra mnd lønnen din. Jeg begynner som lærling nå, og vil vel ligge på rundt 5000 i måneden. Så hvis jeg velger å låne 80 000 med en nedbetaling over 2 år. Hva er renten for dette? Det varierer fra bank til bank, men tror ikke du får noe lån med den inntekten der uten kausjonist og eventuelt pant i bil. Ettersom dette varierer stort fra bank til bank er det kanskje vanskelig og gi meg noen svar, men vennligst prøv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 du burde lære deg quote knappen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by Håkon A du burde lære deg quote knappen! Håkon A! Slik? BTW du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by benredik Jeg lurer litt på om hvordan reglene er med tanke på billån. Dette varierer sikkert fra bank til bank. Så la oss si det sånn; Jeg ønsker meg en bil til 80 000. Kan jeg låne alle 80 000 kronene? Ja, som regel tilbyr det fleste banker 100% finansiering Er det no maks alder på bilen? Bilens alder + løpetid for lånet = maks 10-11, avhengig av banken Må jeg ha en minimum inntekt per måned? Jeg begynner som lærling nå, og vil vel ligge på rundt 5000 i måneden. Så hvis jeg velger å låne 80 000 med en nedbetaling over 2 år. Hva er renten for dette? Ettersom dette varierer stort fra bank til bank er det kanskje vanskelig og gi meg noen svar, men vennligst prøv :) Sjekk hjemmesidene til de forskjellige bankene. Flere har en kalkulator hvor du kan sjekke lånet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg