vest_racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Begynner nå å bli litt lei av å bygge meg nye kasser støtt og stadig, så eg lurte på om det var noen på vestlandet som kan ta på seg et oppdrag?? Får selvfølgelig betalt for det.. Kassen skal stå i en jetta.. Kassen blir rundt 60-70L og skal inneholde en 15" GZ og en slave bass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Om du ikke bor så langt fra ålesund vet jeg om en.. Han skal bygge kasse til min bil.. Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Blir nok et stykke det...:S Skulle vært i Stavanger, Haugesund eller Bergens området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Og jeg som trodde vestlandet KRYDDE av møbelindustri http://www.gulesider.no/gs/companyList.c?bc=4590&drill=&q=m%F8belsnekker+vestlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Og jeg som trodde vestlandet KRYDDE av møbelindustri http://www.gulesider.no/gs/companyList.c?bc=4590&drill=&q=m%F8belsnekker+vestlandet Mulig det.. Eg vet ikke om noen...:S Er vel ikke så mange som er intressert i å bygge høytalere heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Mulig det.. Eg vet ikke om noen...:SEr vel ikke så mange som er intressert i å bygge høytalere heller... Jeg sender til stadighet kasser på kryss og tvers av landet, ser ikke helt problemet. Send meg PM med info hvis du trenger hjelp. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 frakta kansje? Ser ikke helt for meg ei kasse til 2stk 15" som ei norges pakke.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Egentlig ikke frakt, men tilpassingen eg tenker på...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragg88 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vest racing, vet du ikke om noen lokale bilstreosjapper da?? Han jeg kjøper anlegg med bygger kasse som er tilpasset mit bagasjerom.. Siter volvo 850 2.5 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Vest racing, vet du ikke om noen lokale bilstreosjapper da?? Han jeg kjøper anlegg med bygger kasse som er tilpasset mit bagasjerom.. Dårlig med sånt her du...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 frakta kansje? Ser ikke helt for meg ei kasse til 2stk 15" som ei norges pakke.. :D Vel, hvis 3-400kr. er ille så skjønner jeg det! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg kommer hjem nå til helgen, så da kan jeg se på det. Send meg en mail med hva du har tenkt deg, så tar vi det derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg kommer hjem nå til helgen, så da kan jeg se på det. Send meg en mail med hva du har tenkt deg, så tar vi det derfra. Den er gull...:D Skal ha en slave av deg også...:D Og kanskje litt annet små stæsj og...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Egentlig ikke frakt, men tilpassingen eg tenker på...;) Stol på Dag når det gjelder tilpassing...............:D http://i6.tinypic.com/1zvsrc0.jpg Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Han skal ihvertfall få bygge kabinettene til hjemmehøyttalerne mine. Frem med flexi-MDFen Herr Johansen, her skal det bøyes! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg