fredrikl Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 selger en haltech f5. ikke brukt.. selges hvis jeg får en bra pris for den. info:The Haltech F5 is a supplementary fuel injector computer designed to control the fuel delivery of an additional injector or injectors fitted to an engine’s fuel system as part of an after-market turbocharger or supercharger installation. Without additional fuel delivery it is likely that the engine would ‘lean-out’ under higher boost pressures as a normally aspirated car’s fuel system is not designed to deliver additional fuel required once the engine is boosted. The F5 System is totally independent of the standard fuel system. This makes it universal to most turbocharging or supercharging installations. The F5 senses two engine parameters and actuates the supplementary injectors accordingly. bilder sendes på pm, mail eller mms:) ta gjerne kontakt på mobil:93091710 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 send meg bilder på mail:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 det skal jeg gjøre så fort som mulig:) imorgen etter kl.15.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 bump. bilder sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hva følger med a? 3 bars map-sensor? etz? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 det følger ikke med noe sensorer eller noe sånt.. kun haltechen med det elektriske som følger med når du kjøper en ny i butikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Hei! Jeg trenger en sånn! Følger det med noen dyse? Hva er prisen? Mvh Per Oav Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 hei! denne ble solgt og sendt tidligere idag, vet ikke om det var deg som ringte, men. følger ikke med noen dyse, men det finnes jo på alle biler som står rundt omkring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Pussig... Ikke meg som ringte.. Var synd det. Mye fikk du for den? Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikl Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 okay.. snodig det der. 3000 gikk den for. angrer egentlig litt på at jeg solgte den, har turbokitt liggende som skal på corollan, trenger noe til å ta seg av ei ekstra dyse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hvorfor solgte du det da? Nødt til å ha tilleggsprut på Corolla GT hvis det er det du har. Hadde en sånn selv en gang for en del år siden. Det var en morsom bil med bra effekt. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg