mexxor Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Heisann folkens. Har ENDA ikke fått kjøpt meg subwoofer, og for å spare litt plass så vil jeg gå opp i pris og kun bruke en subwoofer som likevel har bra trøkk og grei lydkvalitet! Skal bli brukt i en portet kasse. Har noen forutsetninger til subwooferen: den skal være "relativt" lettdreven, max 6-700w rms. 12" HELST dvc da jeg vil bruke monoblokk og kjøre i 2ohm Ellers er jeg klar for alle forslag. Har sett på Digital Design, men der må jeg opp i 5000kr for å få en med dobble spoler. (kan jo såklart kjøre brokobla på 2-kanaler, men vil helst kaste på meg ei monoblokk.) Mest SPL, men grei lydkvalitet. (Skal kjenne det rister i kroppen) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Soundstream T4-12 er vel et glimrende alternativ hvis du vil bruke portet kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hmmm min kicker solo baric l 5 12" er på 600 watt rms da :) syns den spiller meget godt i porta kasse jeg :). og er relatisvt lettdreven. men er stor kasse på den da. men du kan sikkert ha en mindre en :) tror den ligger på rundt 2500 kr på bilradiospesialisten :) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 jeg må anbefale DD1012 lettdreven 300w rms vis jeg husker riktid, spiller bra!:) prøvde en 1010 (altså samme serie, bare 10") mot L5, må jo si DD'n spilte mye bedre.:win skal være fin lyd i de også. prøv det ut, ingen andre som tørr. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg er så glad i England, jeg. Kan skaffe SINNSYKT mye morsom for rundt 3000 kr inkl frakt. Greit, mye av det som er til den prisen er brukt, men tro meg du får tak i mye rart! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hva med denne da? (Hertz) HX 300 D 12” Subwoofer, 600 W RMS, 20Hz-250Hz, 97 dB, 2x4Ω 2390,- vegardrs: Har vurdert Digital Design som jeg skriver, men de er enkeltspolede. Ellers hadde DD vært et glimrende alternativ! Nicoloco: Er klar over at jeg kan finne sykt mye i England, men med tanke på at en sub ofte er mer enn tung nok, så er jeg redd for fraktpriser!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 stereointegrity har en ny serie som heter bm http://stereointegrity.com/BM.html disse krever ikke så mye futt, men er dual 4 ohm spoler. du kan jo ta steget opp til magnum som har dual 2, men de koster jo igjen litt mere.. dette er dog mest SQ/SQL ren spl kan man jo ikke gå feil med kicker, dd osv :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 har en helt ny kicker cvx12" dual 4 ohm liggende,dette skal jo være bra saker:) tilsvarende l7 serien vistnokk! går for 2000 inkl frakt!.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ser ut til at den blir en hertz sub, noen med erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 En Cerwin Vega V-max 12 villa funka fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ser ut til at den blir en hertz sub, noen med erfaringer? Jepp, det er en grombass, men med noe mer SQ enn SPL i mine øyne.(ører) Lett å drive. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Soundstream T4-12 er vel et glimrende alternativ hvis du vil bruke portet kasse. Er dette en bass som kunn har kvaliteter når det kommer til høy SPL, eller har den potensiale til å spille pent også? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ser ut til at den blir en hertz sub, noen med erfaringer? Testa en ES 200 litt i dag. Dette er en 8" og her ser du hva den gjør med bilen min :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 den gav deg glasstak? ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 den gav deg glasstak? ;) Og du er saklig som vanlig :D haha Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg