Gå til innhold

Subwoofer med bra trøkk til 2000kr +/-

Ranger emnet

mexxor

Anbefalte innlegg

Er dette en bass som kunn har kvaliteter når det kommer til høy SPL, eller har den potensiale til å spille pent også?

Med rett kasse og rett tuning kan det elementet spille musikk som mange såkalte SQ elementer ville misunnt det.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda, hertz det ser ut til å bli (Må vente til lommeboka tillater det først, har just nu kjøpt meg en RF 1001BD forsterker og 1F RG kondis)

Ja, jeg skulle få med målepapirer på forsterkeren sa han. Var målt til 1104w i 2ohm! sikkert ved 14.4v, men anyway.

Hva er det du tror om hertz bassen Dag-Johansen? Vil denne levere bra med trøkk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, hertz det ser ut til å bli (Må vente til lommeboka tillater det først, har just nu kjøpt meg en RF 1001BD forsterker og 1F RG kondis)

Ja, jeg skulle få med målepapirer på forsterkeren sa han. Var målt til 1104w i 2ohm! sikkert ved 14.4v, men anyway.

Hva er det du tror om hertz bassen Dag-Johansen? Vil denne levere bra med trøkk?

Hertz HX-300 vil gi deg både trøkk og musikk, men jeg vil anbefale deg bassrefleks til det elementet.

(løpe å gjemme seg når Glenn leser dette :D )

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler virkelig Pioneer 3004spl. :) trøkker skikkelig i disse her altså. har to av disse jeg da, men en sånn med en rimelig forsterker vill fungere veldig bra :) masse spl og også veldig ren å fin lyd etter som du justerer da selfølgelig :)

1000w rms i disse og 3000 peak (max) litt mere enn du oppga, men fungerer virkelig bra. koster mellom 1500 og 2000,- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider