CorraDon Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehe, litt unødvendig tråd det her, men har nettopp byttet motor i Donna nå, til en så å si original en, kun filter, rs-utløp og eksos, og må si lyden er herlig! Det er jo også helt greit drag i en original motor! Må bare si det er morro! Hehe... Nei, nå har man ikke tid til å sitte her, må ut å kjøre litt!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hehe :) Bruttern har akkurat overhala sin corrado, min gamle. Damn! Grom lyd og effekt av kun filter og full eksos! Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 De er herlige når alt funker. Har akkurat fått i hus min 3. Corrado som nå skal bli 2.0 16v med rotrex kompressor :D Gleder meg til å høre lyden i den saken. Må ned å begynne på den etter middag tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg