Becmaister Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Si ifra hvis noen får tilbud om å kjøpe billig mp3 spiller, basskasse, forsterker, turbotrykksmåler, lambdamåler, olje målere, camber shims og div. Bilen min ble ribbet og herja i natt. B.la vindusheis bryterne var borte også. Dette skjedde i Selbu, litt utsides av Trondheim Noen må straffes Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Mine sterkeste kondolanser! Vær glad de ikke tok med kjærra di også! :( Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Takk for det! Er veldig glad for det ja, de er vel bare ut etter å stjele for så å selge det å tjene penger, hvis de da ikke har bruk for det selv. Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Latterlig.. Skulle ikke tro Norge var et så rikt land når folk holder på sånn. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Norge er rikt, man mange som bor I Norge er ikke fult så rike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Men dette er ikke noen guttestreker hvertfall, de har ikke klart å bære den tunge basskassa å heller ikke funnet et brekkhjern til å brekke forsterkeren av fra der den var skrudd fast. Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Mine kondolanser :( Trist Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 skal si ifra jeg kim! så skal jeg sette meg på de om jeg finner utav det! Forbanna klåfingra J***ER! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hehe, gjør det. Har en viss peilig nå, må bare skaffe bevis Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Sier bare ett ord: Polakker! Ikke det at jeg har noe i mot alle polakker, men det er som oftest de som kommer til Norge for og stjele. Det samme med litauer. Leste i Hortensavisa her om dagen at det var ett polsk parr som hadde kommet til Norge for og stjele, men ble færska. Det værste var at kjerringe betalte 5000 kr så gikk hun fritt igjen.... daaahh... :angry: Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg