Gå til innhold

Min vectra-A V6

Ranger emnet


Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du har gamle lykter uten knekken, hvordan tror du det blir med grill som har knekk da..? Den vill bli liggende innenfor lyktene da. Nye lykter og gammel grill passer ja, men blir ikke riktig i forhold til lyktene.

Det vil ikke ha noe å si da jeg skal ha Morette lykter med øyelokk istedenfor de originale lyktene... Så lenge den rent fysisk passer i festene så går det helt fint. Hvor mye skal du ha for grillen?

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... ved nærmere ettertanke så vil det nok se litt rart ut. Må se hvordan det ser ut med den grillen jeg har nå når Morette lyktene har ankommet.

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor stort budøkning må til for at du godtar det?

Eg skal til Oslo i neste veke. Kjem fra Sunnmøre. Bor du nært den strekninga eg skal køyre? Er delene demontert så det er klart for å hente dei da?

Skal kjøper demontere eller vere med på demontering?

Følger taktrekk og stolper med.

Ka pris tar du for motor og deksel med brytere til takluke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor stort budøkning må til for at du godtar det?

Eg skal til Oslo i neste veke. Kjem fra Sunnmøre. Bor du nært den strekninga eg skal køyre? Er delene demontert så det er klart for å hente dei da?

Skal kjøper demontere eller vere med på demontering?

Følger taktrekk og stolper med.

Ka pris tar du for motor og deksel med brytere til takluke?

 

Bor i Gjøvik, ca 12mil nord for oslo mot lillehammer.

Jeg demonterer interiøret denne uka, taklukemotor er solgt. Du kan få med all plast inne i bilen om du vill.

Budet er nå 6K, regner med å avslutte bydrunden fredag kveld. Så om ingen byr over regner jeg med det går for den summen. Selv om jeg syns det er billigt for ett 100% strøkent skinn med alt..

send meg evnt PM om videre avtaler.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår