Marvil Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Og så sier det "poff!" og man er bakfull de neste 3 dagene, ellerno..? :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hva ble konklusjonen her da?tenkte å skifte ratt i 3ern min jeg også men ser ikke helt hva dere ble enige om her egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Vet at man på Ford kan få kjøpt testplugger, d.v.s spesialverktøy for feilsøking, disse har riktig motstand. Mulig VW har noe lignende. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 skulle ikke forundre meg. men når du måler motstand skal du ALDRI ha tenning på. da ryker måleinstrumentet syyykt fort og da må du skifte sikringer. dette går da ikke på alle multimetre spess det billige crapet fra biltema som viser alt helt feil. Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg