Gå til innhold

Larsen-Racing`s Volvo 242. Prosjekt Strøken

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kirkebanning, original girkasse.. Den var vrien, sette i nedtrimmet sugediesel kanskje? ;)

Original girkasse som tilhører motoren han skal putte nedi ja.

Er ikke dermed sagt at det er volvo motor han skal ha vetu(tviler på at det blir volvo motor også, dømme ut ifra navnet på prosjekt tråden) :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hiv nedi 1.6 vtec motor a, plzzzz!! Så bygger du om til FWD, for FWD eier!!

men, ja.. Hvilken farge har du tenkt å lakke bilen da?

truetrac diff?

ps. jeg har tenkt å importere noen polyforinger til grompris nå, om du er intr. kan du sikkert slenge deg på ordren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hiv nedi 1.6 vtec motor a, plzzzz!! Så bygger du om til FWD, for FWD eier!!

men, ja.. Hvilken farge har du tenkt å lakke bilen da?

truetrac diff?

ps. jeg har tenkt å importere noen polyforinger til grompris nå, om du er intr. kan du sikkert slenge deg på ordren!

haha vtec ja...

Hiv neddi en M5 3.8l

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DaButcher: Hva er grompris? :)

Blir nok noe TrueTrack greier ja... Fargen har jeg ikke helt bestemt meg for enda, tenker noe mørkt lilla eller blå metallic. Har kikka litt i fargekartet til Porsche, de har mange råe farger. Men, time will show.

Det blir ikke noe BMW greier vertflal...men dere får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider