Gå til innhold

Laget til nytt enderør på 240en på lørdag (bilder)

Ranger emnet

Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei seanes bra ut det der!

Men du må få vekk det greiene fra trøkkrøra syns jeg.. Ser jo nesten ut som det er tivoli under huven.. Hehe :P

Samme jeg tenkte, før jeg leste innlegget ditt!! Tenkte på sirkuslakk..

Jeg mener også potten er for "heavy", det er ikke en honda civix med vtec og illsinte 140nm den henger på, "lizm".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke for så jævla mye jalla ting egentligQUOTE]

Sa han med mattsvart Amazon Herregårdsvogn med flammelakkering på siden..:hellothere: :P

hadde flammelakken vært litt mer omfattendes, så er matt(MATT) svart, blodsenk og chromefelger noe av det råeste det går an å gjøpre med en amazom spør du meg! og jeg er også fult motstander av dilldall på volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trykkrøra har jeg laget selv.. Brukte så lang tid på å lage de at jeg skal ha de på uansett hehe!

At cossie gutta har sånnt enderør kan stemme, da det var søskenbarnet mitt som kjøpte den til cossien sin:)

Du hører at det IKKE er 140nm når den blir starta..

Mambo: Hva mener du som er mye jalla ting??

Motoren funker skikkelig bra. Kjører ca 1 bar nå, har vell 230hk og rundt 400nm...Sparker godt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trykkrøra har jeg laget selv.. Brukte så lang tid på å lage de at jeg skal ha de på uansett hehe!

Rørene så på bildet skikkelig laget ut, men jeg synest det var stilkræsj! Fikk assosiasjoner med sirkus/tivoli, da pga. de "bølgete" formene du har lakket i.

At cossie gutta har sånnt enderør kan stemme, da det var søskenbarnet mitt som kjøpte den til cossien sin:)

Ja, men sant.. Det jeg forbinner slik potte med, er riskokere, der du hører ordet vtec i annenhver setning.

Min konstruktive kritikk - som selvsagt er mine meninger og ingen fasit.

Det viktigste er selvsagt at du er fornøyd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider