onkeljan Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Helt utrolig at et så stort forum ikke har ordnet seg en logo, hva som helst. Det første jeg ville gjort når jeg innstallerte et forum var å bytte ut vbulletin logoen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 we know, we know ... hadde noe annet før, men gidder ikke bruke tid på det nå .. er noe nytt å bedre på vei (er det ikke alltid slik?) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hvis du bytter style til vBulletin 2 Default, får du den gamle logoen vår opp :) Helt nede i venstre hjørne bytter du. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Takker Dr_S, synes dette oppsettet var bedre :D *skiftet* Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Må vel gå ann å kjøre en logo-konkurranse på PS delen av forumet? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Det er jo smart! Engasjerer folk litt. samt at dere slipper å paye en grafisk designer for å gjøre det Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg