bj0rnar Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ja, da skal jeg skrive litt om min nye "skatt". Bilen er en 88' 360GL som har rulla 215000 km. (Nesten ny jo?:w00t) Rustflekk bak på høyre skjerm, og et hull frem i høyre skjerm. Motor er en B200K. 101 ville hester og 146?Nm. Utstyrslista er enormt kort; 5gir, soltak (2veis!!!!), hengerfeste. Se og nyt, eller.. ja.. Ellers var interiøret nokså strøkent: Skikkelig sportsinteriør :wonder Som dere sikkert skjønner er dette en bil som kun skal brukes! Må være noe av det styggeste en "bildesigner" har fått igjennom. Fysjameg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg har finere interiør til deg.. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Jeg har finere interiør til deg.. :P skal noe ENORMT til for å få det noe styggere da! aldri sett makan jeg..:rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehehe.. Jeg har iallefall grått interiør da.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 men du får regge deg på http://www.300power.com ! :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ikke klag så mye på utseendet da. Du skal vjo sitte inni;) der er 360 nytes best vettu. Gjerne ved et par minusgrader på et øde industriområde...hehe Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Du skal vjo sitte inni;) der er 360 nytes best vettu. Gjerne ved et par minusgrader på et øde industriområde...hehe Helt enig! Selv om bilen er stygg og fæl, så er det få orginale biler som er like morsomt på glatta:driving Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Syns ikke 360'n faktisk har så stygt utseende jeg, hvis den er hel i formen, senka og med greie felger.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ikke no som slår 360 på sladding..mener jeg.. har en liten knapp på 360 der.hehe Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg