volvo7-9 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er litt usikker på hvilke kam jeg har i min B230 FK, den orginale kammen som er i 230 FK/FT motorane ein T-kam. Forrige eiger av bilen var ikke sikker på hvilke kam som var i bilen, men eneste han visste at der stod en annen kam i. kan en se hvilke kam som står bare ved å opne toppdekselet, eller må en ta ut kammen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 skru av fordeleren, og den plata mellom fordeler og topp, så bruker du lommelykt å speil så er det stempla inn på fleten mot torpedoveggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 eneste som jeg såg var et nummer på kammen, er det kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hva er nummeret på kammen da? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 skrev bare av siffera som stod på kammen lengst bak og så stod der noe midt på kammen lengre framme.. 1001511 og CC 0957....sier det noe el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 helvette må ha vært liten skrift for å få plass til alt det på den lille flaten! *om det kan stemme at hvertfall vx3'n ikke er stempla med navnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo7-9 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 stod ikke noe navn på kammen kunn det jeg skrev ovenfor...alt stod ikke på en plass. CC0957 stod bakerst på kammen og 1001511 stod lengre framme.. noen som har en ide ? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg