Gå til innhold

svinghjul letting!??

Ranger emnet

EVOLVE_88

Anbefalte innlegg

Og hvis noen sier at du skal (få noen til å) dreie av det skal du styre unna. Søker du litt på nettet vil du oppdage at det ikke er så kult å få biter av et eksplodert svinghjul i (gjennom) leggene dine.

Er det smidd, kan det lettes, er det støpt, vil du under den harde overflaten komme inn på mer porøst gods. Og får du en bruddanvisning kan dette utvikle seg til en sprekk osv når du mater på med 6-10.000rpm eller hva du nå føler for å dra den til.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal lette svinghjulet så bytter du bare fra b230\23 svinghjul til b21! Da "letter" du det fra 13,xx kg til 9,xx kg..

Leste dette i KG trim katalogen!

tenker jeg skaffer meg ett svinghjul fra B21 jeg. tru jeg allerede vet om ett når jeg tenker meg om. da slipper jeg å dreie det jeg har så jævla mye. om B21 er 4kg lettere en b23, så går det jo bedre enn å dreie ned det jeg har.

men tenkte på å få til (dreie) grovere flate på svinghjule slik at det ikke slurer så fort ved slitt clutch.

-volvo 240 88mod 240GLE

-Turbo prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker jeg skaffer meg ett svinghjul fra B21 jeg. tru jeg allerede vet om ett når jeg tenker meg om. da slipper jeg å dreie det jeg har så jævla mye. om B21 er 4kg lettere en b23, så går det jo bedre enn å dreie ned det jeg har.

men tenkte på å få til (dreie) grovere flate på svinghjule slik at det ikke slurer så fort ved slitt clutch.

Men husk da du bytter til b21 svinghjul, må du også ha b21 clutch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider