Gå til innhold

anlegg til 20k

Ranger emnet

Ragg88

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal ha meg et anlegg til bilen min (850).. Pratet med en som leverer anlegg her jeg bor.. Og han anbefalte:

Audison LRx 4.1k 2x130W + 1x800W RMS ca 7000,-

focal 130KP ca 4000,-

Ground Zero GZUW12X 1000W RMS 2 x 3,6 ohm uranium ca 3000,-

Alpine CDA-9853R (tror det var den) var en alpine han anbefalte med.. Pris ca 4000,-

Noe jeg burde byttet ut med noe annet?? Tenker ikke så masse på pris.. Skal jo ha anlegget noen år.. Når det gjelder demping blir det brown bread..

volvo 850 2.5 93'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo gode merker alt det der.

men er sikkert noen som har andre forslag.

BTW..

Hva slags musikk hører du på og hvor høy "råne-bass faktor" er du på jakt etter eller evt ikke på jakt etter?

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det der vil bli bra jeg. Er jo snakk om kun ett komponettsett og en sub. Da er vel den forsterkeren der god. Eneste problemet jeg kan se er at KANSKJE subdelen på forsterkeren ikke klarer å gi GZ'n nok guffe men tror nok du vil bli fornøyd :) Audison er jo kjent for å være ett merke som leverer varene :)

99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv

x 89' VW Golf GL

x 84' VW Golf CL

x 86' Ford Orion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterkeren er veldig god IKKE missforstå meg men jeg ville nok heller hatt en annen til subene. For 7 lapper kan du få både en god mono blokk også en forsterker til frontsettet ditt.

Annbefaler ikke å ha noen høytaller tilkobblet cd spiller

Du sier subbene, jeg skal bare ha en sub.. Seff skal jeg ha forst til frontsettet.. Denne jeg har satt opp leverer 2x130w & 1x800w..

Jeg tror det der vil bli bra jeg. Er jo snakk om kun ett komponettsett og en sub. Da er vel den forsterkeren der god. Eneste problemet jeg kan se er at KANSKJE subdelen på forsterkeren ikke klarer å gi GZ'n nok guffe men tror nok du vil bli fornøyd :) Audison er jo kjent for å være ett merke som leverer varene :)

Kjøp en egen monoblokk til subben(e) ja, blir ofte endel bedre. Men Audison er jo et knallgodt merke da :D. Det skal sies. Selv har en jeg monoblokk på mine RF Power T1 12" woffere på rundt 1600watt...

Jeg kommer til å oppgradere med monoblokk senere.. og da tar jeg 4-kanalern jeg skal ha på front + bak..

volvo 850 2.5 93'

Lenke til kommentar
Del på andre sider