KriegHeim Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 HJELP! Jeg gjør noe feil. Her er ett bilde etter noe pussing, det var ikke perfekt, men begynte å bli bra der jeg hadde pusset. Så pusset jeg videre, og det kom fram en slags dråpe, der metallet er ruglete, altså blir det ikke like blankt.. Hva har jeg gjort feil? Se bilde Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Pusset for langt "ned" i metallet? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Var bitene behandle på no måte?? Veit ikke om det har no og si men.....? Har opplevd noe i samme sjanger, jeg bare slipte ut "ringen" (den overgangen som du ser) rubbe og pollerte som f... igjen! Blei ikke 100%, men greit liksom, var ikke så synelig del jeg polerte da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 det spørs nok om metallet du har polert var overflatebehandlet med noe. Har selv høyglanspolert mye rart, og opplevd like resultater som deg til tid og annen. Aldri klart å rette det opp igjen selv. En bekjent av meg på et poleringsfirma sa at det pleide å skje med "billig" metall, og de kalte det for "stratos-effekt" Så da spørs det om metallet har mindre tetthet inni, enn utenpå? sannelig ikke sikker selv, men det rimer jo litt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 det spørs nok om metallet du har polert var overflatebehandlet med noe.Har selv høyglanspolert mye rart, og opplevd like resultater som deg til tid og annen. Aldri klart å rette det opp igjen selv. En bekjent av meg på et poleringsfirma sa at det pleide å skje med "billig" metall, og de kalte det for "stratos-effekt" Så da spørs det om metallet har mindre tetthet inni, enn utenpå? sannelig ikke sikker selv, men det rimer jo litt.. Jeg har nå pusset og pusset, og det feltet som kommer fram blir skikkeligt blankt og fint, jeg har bare pusset for lite. Ser ut som overflaten er behandlet med noe dritt, men det begynner å bli bra nå ser det ut som, metallet har en mye mørkere farge enn det andre Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg