Gå til innhold

Prosjekt Shitty Car go Pretty Car! AKA Das Golf

Ranger emnet

RoBoX

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe takk for den.. :D var ikke helt lett å sette i gang når jeg fant all rusten gitt..

det ble ikke så mange bilder som jeg hadde planlagt fordi det dumme kameraet gikk tomt for strøm før jeg fikk lagt dem inn, men illustrerer litt uansett..

mesteparten av delene som skal på bilen i denne omgangen har jeg kjøpt fra doser her på forumet og derfor bruker jeg bilder av delene mens de sto på hans bil inntil jeg får tatt noen selv.. :D håper det går greit.. :)

her er bilde av bakfangeren og baklyktene som skal på bilen, tatt av doser.. bakluken blir ikke helt clean slik som på bildet, men vw emblemet og viskeren blir fjernet og så kommer det en clean list over skiltgropen samt en rå spoiler.. :D:D

IMG_0736sens.jpg

her ett av fronten som skal på bilen, dette er også tatt av doser..

DSC00059.jpg

her er ett med feil grill, men med lyktene som skal på.. :D

Bilder031.jpg

jeg har kjøpt hele fronten hans og den blir seende slik ut bortsett fra at panserforlengeren skal sparkles inn og deler av panseret skal lakkes pga dette..

Bilder019.jpg

her er fremgangen på vinterfelgene til bilen.. de begynte slik.. mye skader og stygge i lakken :puke:

Bilde062.jpg

og slik de ser ut nå, støvete og fine.. jeg har pusset de ned, syregrunnet for at lakken skal sitte på aluen og så lakkert alt.. de skal også moddes litt, men mer om det senere når jeg har noen bilder å vise ;)

Bilde026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet! Detta blir knall.. :)

Bra vi blir flere i carbonpanserklubben.. :D Er det samma panserløsning som Doser hadde planer om (det med delvis lakking)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8738089&sid=14aaew0rcQ444063&pos=2&tot=230

Faen at jeg ikke har penger, og at jeg nettopp har kjøpt.. Så gir sjansen til deg.. Det settet der er noe at det råeste du får..

tusen takk for tipset Burny.. :D desverre har det seg slik at jeg allerede har handlet og montert coilovere og budsjettet tillater ikke utbytting av de enda selv om disse er bedre.. men igjen takk for tipset.. ;)

hvis noen vet hvor jeg kan få tak i en billig støtfangervange foran så send meg en pm please.. den jeg har er skadet så stylingfangeren vil ikke passe skikkelig.. :shake

Kongebilde Doser.. :D:D:D:D må vel få ordnet et par av de til sommeren.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tipset Burny.. :D desverre har det seg slik at jeg allerede har handlet og montert coilovere og budsjettet tillater ikke utbytting av de enda selv om disse er bedre.. men igjen takk for tipset.. ;)

hvis noen vet hvor jeg kan få tak i en billig støtfangervange foran så send meg en pm please.. den jeg har er skadet så stylingfangeren vil ikke passe skikkelig.. :shake

Kongebilde Doser.. :D:D:D:D må vel få ordnet et par av de til sommeren.. :D

Hehe, da så..

Veng.no har vel støtfanger greie, kan ordne deg ca. 25% rabatt der..

Bare finn delenr osv. på det du skal ha.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da så..

Veng.no har vel støtfanger greie, kan ordne deg ca. 25% rabatt der..

Bare finn delenr osv. på det du skal ha.

konge.. virker som onlinekatalogen der ikke fungerer nå, men kan sende deg en pm når jeg får nummeret.. :D

bare gøy med bilder doser.. har du noen andre bilder av delene kan du jo bare slenge de ut.. ;)

:pics

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :D

Så en film en gang, der de kjørte over et carbonpanser med bil, uten at det gav etter.. :D

hmmm.. ikke gi meg ideer her nå.. :hammer rimelig kraftige ja.. ettersom jeg skjønte på doser var det en ganske så heftig smell som klarte å lage den lille skaden på hans tidligere.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider