Gå til innhold

Prosjekt Shitty Car go Pretty Car! AKA Das Golf

Ranger emnet

RoBoX

Anbefalte innlegg

konge.. virker som onlinekatalogen der ikke fungerer nå, men kan sende deg en pm når jeg får nummeret.. :D

bare gøy med bilder doser.. har du noen andre bilder av delene kan du jo bare slenge de ut.. ;)

:pics

Du mangler vr6 hjuloppheng, bremser og 15" borbet felger med gateslicks du nå. hehe

Har ikke noe særlig mere med bilder nå.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm.. ikke gi meg ideer her nå.. :hammer rimelig kraftige ja.. ettersom jeg skjønte på doser var det en ganske så heftig smell som klarte å lage den lille skaden på hans tidligere.. :D

Stemmer det, fronta med autovern i mellom 50-60mk/t med det. alt annet var jo bare pinneved

Bilder016.jpg

Bilder015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sinnsykt at det tåler så mye juling... satser på det har fått nok juling nå da.. hehe

tror nok ikke det blir vr6 oppheng før det blir vr6 motor nei.. hehe men slik som det har gått til nå ender det vel opp med at jeg handler det også... :hammer

Tåler mye ja! resten av fronten ser det jo ut som om noen har gravd ut.

Du kan få bremser, oppheng, felger og dekk for en samla pris av 4000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe tror ikke jeg skal begi meg ut på det nei.. skal jeg til på motoren blir det turbo 4'er.. uansett er det så kjedelig at ingenting av det jeg liggende passer omtrent.. har 3 sett felger i 4x100 + coilovere som du vet.. hehe

uansett kom det en bakluke i hus her for litt siden... :D type feeet.. hehe

elendig mod av bildet jeg fikk av selger i mangel av skikkelig kamera.. :) så ser dere iallfall ca..

golfen6-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tror ikke jeg skal begi meg ut på det nei.. skal jeg til på motoren blir det turbo 4'er.. uansett er det så kjedelig at ingenting av det jeg liggende passer omtrent.. har 3 sett felger i 4x100 + coilovere som du vet.. hehe

uansett kom det en bakluke i hus her for litt siden... :D type feeet.. hehe

elendig mod av bildet jeg fikk av selger i mangel av skikkelig kamera.. :) så ser dere iallfall ca..

golfen6-1.jpg

har du kjøpt den av Espen?

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel stemme det ja.. :) den hadde alle de tinga jeg skulle gjøre med min ferdig og litt billigere enn å kjøpe det nytt så tenkte det var like greit.. :D tror den kommer til å passe vanvittig bra med resten av sakene.. tror faktisk jeg cleaner en luke jeg har liggende bare for å teste hvordan det ser ut uansett da.. kanskje flytte spoileren over, men vi får se hvordan ting blir fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess.. da kom endelig bildeupdaten jeg lovte.. :D har hatt endel problemer med kameraet nå desverre så spørs hvor ofte jeg får tatt bilder.. :(

kan trygt sies at jeg er ingen superfotograf, men uansett here it goes..

bilde av bilen som den står nå, tatt i mørket med mobilkamera( :D ).. hehe

IMG_0167.jpg

ferdig kanal foran, elendig lakkering i kulda for å hindre ny rust.. kanalen er helt gjevn og fin.. det er bare lakken som gjør at det ser ut som det gjør..

IMG_0163.jpg

liten sammenligning: FØR

DSCF0032.jpg

ferdig kanal bak med like god lakkering..

IMG_0166.jpg

sammenligning: FØR

DSCF0030.jpg

nye frontfangeren

IMG_0173.jpg

IMG_0172.jpg

nye bakfangeren

IMG_0175.jpg

IMG_0174.jpg

nye sideskjørtene, elendige litt sensurerte bilder.. vanskelig å ta bilde av så lange ting i ett trangt rom gitt..

IMG_0191.jpg

IMG_01921.jpg

nye bakluka

IMG_0171.jpg

IMG_0170.jpg

nye carbonpanseret med badlook, uten sparkel

IMG_0194.jpg

nye grillen

koseifelgene.jpg

nye gti hjulbuelistene

IMG_0177.jpg

nye frontlyktene

IMG_0179.jpg

nye baklyktene

IMG_0178.jpg

das powerrohr :P

IMG_0188.jpg

nye dtm potta, skal ha en på hver side..

IMG_0187.jpg

krom m3 speil med adaptere.. skal mest sannsynlig byttes ut i cup speil, men kommer på for nå..

IMG_0180.jpg

kromdeksler til dørhåndtak, usikker på passform enda.. hehe

IMG_0181.jpg

coilovere, gode og skitne

IMG_0193.jpg

nye innvendige speilet :D:D:D

IMG_0182.jpg

noen som ser hva slags baksete dette er? :D

IMG_0195.jpg

hmmm hva kan dette være tro?

IMG_0197.jpg

IMG_0196.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farge og felger er litt ubestemt for øyeblikket.. leker med tanken på noen forskjellige farger og fargekombinasjoner.. når det gjelder felger er kun dimensjonen som egentlig er bestemt foreløpig.. 16x9! :D:D:D meeen detter det ned noen 10x17 brock b1 i garasjen til jul ville det ikke vært noe stort tap for å si det slik.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mesteparten av de store delene er handlet brukt ja.. :) stor takk til doser der ja.. :D

hvis du syns det er fremgang skal du se så fort jeg får meg en stor garasje å jobbe i i 14 dager du.. ;) prøver å finne en med stor kompressor som jeg kan leie.. begynner å haste å få satt den sammen nå, må ha bil å ratte rundt i..

har jo nesten alle delene bortsett fra AAM motor med gir, forsterkningsplate bak frontfanger, frontrute og felger.. ellers tror jeg at jeg har alt nå.. :D

10 poeng! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider