Gå til innhold

Prosjekt Shitty Car go Pretty Car! AKA Das Golf

Ranger emnet

RoBoX

Anbefalte innlegg

ja liker de felgene godt selv også, men skulle gjerne hatt brock b1 i stedet har jeg funnet ut.. men meget godt fornøyd.. :) felgene og mesteparten av stylinga skal over på det andre prosjektet for nå ser det ut til da.. skal bli morro det.. regner med det andre prosjektet er ferdig i løpet av en måneds tid.. kommer litt an på hvor lang tid det tar før snøen er vekk.. :(

noen anelse om hvor jeg kan få fingrene i cleane senterdeksler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takktakk.. :)

det andre prosjektet er godt på vei, men har blitt litt forsinket pga av andre ting desverre.. ble forsøkt svindlet av ett stylingfirma i danmark, så sitter her uten bakfangeren som er bestilt og betalt.. :( :fuckme2: men kan bli orden på det nå så finner vel ut av det.. vil ikke lakkere resten av stylingen før bakfangeren er i fangeren er i hus..

har forresten ikke nett for tiden heller pga feil på linja her hjemme så får ikke svart på noe på en stund.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbanna danskar:p hehe:p

legger du ut bilder på denne tråden når den er ferdi da?:)

spent på å se hvordan d blir! holder på selv nå skjønner du:p (akkurat begynt)

har venta ei stønn på stylinga fra streetdesign.no nå.. di har lovt 2 ganger å sende det, men det har ikke blitt gjort... men nå idag har jeg fått sendings nr å hele pakka! så gleder meg sinnsykt nå:D

håper du kommer deg igang på det "gamle" prosjektet ditt igjen snart da! blir fett å se!

internett leverandører er no herk! :p skal få tilbake MI internett linje nå imorgen... sitter på no crap "lånt" trådløst av naboen just nu:p

stå på sier bare jeg! som sakt, gleder meg skikkelig til å se resultatet av begge:D

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

desverre blir nok dette prosjektet avsluttet ja..

ender nok på dynga innen kort tid hvis ingen vil fortsette på det.. fikk meg ny jobb for et par uker siden og reiser hjemmefra på mandag morgen og blir vekk til fredag kveld hver uke hele året.. da må de mindre spesielle prosjektene bli nedprioritert.. nesten alle gromdelene er uansett brukt på det andre golf prosjektet mitt.. har bare delene til bakenden og litt småtteri igjen av uoriginalt.. har lagt det til salgs på til salgs delen av forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider