PrinsWilhem Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Er dette noe fint? Ser dem har disse på autospar. Er så dårlig bilde der. Sølv, orginale lykter, og bilde tatt helt inni... yodude Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by sheriff Er dette noe fint? Ser dem har disse på autospar. Er så dårlig bilde der. Sølv, orginale lykter, og bilde tatt helt inni... yodude Jeg syns ikke dette var noe fint i det hele tatt, men det er jo min mening:rolleyes: Hvordan ser bilen din ut sheriff? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 det er mange som har det i tyskland, hvsi du kjøper f.eks Vw Scene på narvesen så kan du se hvordan det ser ut. er mye snacks der oxo:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 ok. Se om jeg finner det bladet imorra. Min ser ut som en golf 3. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by sheriff ok. Se om jeg finner det bladet imorra. Min ser ut som en golf 3. :D:D:D Genialt svar :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by bjirn :D:D:D Genialt svar :) Jada jada jada...:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by bjirn :D:D:D Genialt svar :) sier gutten som kjører kebab-tralle:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Greit nok m øyelokk fram,men bak så ser det harry ut spør du meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 STYGT! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Da sier vi det, så kjøper ingen dissa! Ok? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by taxidriver sier gutten som kjører kebab-tralle:ssip: Ja, vil du kjøpe den? Alle som byr over 65 000 for den, får med en pose tyrkisk pepper... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 hehe :peace: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by sheriff Er dette noe fint? Nei Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 kan heller bygge på bagasje lokket, har ikke bilde av det,synes det er mye penere... finnes bilder i vw scene, kjøp det, så for du masse inpirasjon;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by bjirn Ja, vil du kjøpe den? Alle som byr over 65 000 for den, får med en pose tyrkisk pepper... HAHAHAHAHAHAHAHA, dør nesten av lattis:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg