FirstPrice Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt div flagg ? Feks som det står " VOLVO " , Mercedes, Kawasaki osv. på ? er det support flagg det heter ? hadde vært morro å hatt 1 i garasjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hør med respektiv forhandler for det merket.. Vi har vel volvoflagg på 1,5x2,5 meter el. no. på taket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hør med respektiv forhandler for det merket..Vi har vel volvoflagg på 1,5x2,5 meter el. no. på taket ja, jeg er klar over at antagelig har en feks Volvo forhandler et flagg som det står Volvo på, men jeg er på utkikk på feks "Reiju", Kawasaki osv. og det er lite av disse forhandlerene rundt i dette området. Så en nettside som selger forskjellige flagg for en "billig" penge hadde vært _grise_ bra , men takk for svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hør med respektiv forhandler for det merket..Vi har vel volvoflagg på 1,5x2,5 meter el. no. på taket ja, jeg er klar over at antagelig har en feks Volvo forhandler et flagg som det står Volvo på, men jeg er på utkikk på feks "Reiju", Kawasaki osv. og det er lite av disse forhandlerene rundt i dette området. Så en nettside som selger forskjellige flagg for en "billig" penge hadde vært _grise_ bra , men takk for svar ! Hilsen FirstPrice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg