Gå til innhold

Video: Team Heckschläude på Picoracing-treff

Ranger emnet

ton

Anbefalte innlegg

Sinnsykt bra! :D Dere kjører utrolig kult :D Virker som dere har det kjempemorro.. det er jo derfor man drifter! :D Genialt

Skulle hatt litt mer utvendig filming av begge når dere lå så deilig tett innpå hverandre, men jeg må ta av meg hatten for hvor bra underholdning dette ble :)

Fint og tett klippet også :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for kommentarer gutter! Veldig enig i at det hadde gjort seg med noe utvendig film, men var ingen som ville ofre seg og stå igjen på sidelinja.. Hehe.. Blir fort kjedelig med bare inboard ja.

Må si det klør litt her og ja, men nå er ECUn min død og bilen står ribba i garasjen. :shake Blir en del jobbing fremover gitt! Må jo ha i bur og. Men da må den nesten gå først.. Ugg. Den skal være klar til 21. da, koste hva det koste vil. Ses på rudskogen!

Kommer det forresten noen "representanter" fra Driftfun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for kommentarer gutter! Veldig enig i at det hadde gjort seg med noe utvendig film, men var ingen som ville ofre seg og stå igjen på sidelinja.. Hehe.. Blir fort kjedelig med bare inboard. Må si det klør litt her og, men nå er ECUn min død og bilen står ribba i garasjen. Blir en del jobbing fremover gitt! Må jo ha i bur og. Men da må den nesten gå først.. Ugg. Den skal være klar til 21. da, koste hva det koste vil. Ses på rudskogen! Kommer det forresten noen "representanter" fra Driftfun?

Jeg har solgt bilen min og har begynt å sanke deler til ny bil, Pudding sin har en eller annen merkelig el feil som vi sliter veldig med å finne ut av, den fusker (Som om den går på 3 syl) men den går på alle fire. Kan være noe så banalt som dårlig jording faktisk, men det nye grenrøret hans brant av isolasjon på 7 ledninger i motor ledningsnettet, selv om vi trodde ledningene lå langt nok unna. etter å ha fått isolert ledningene igjen startet bilen men fusket. på vei hjem så gikk den bra igjen noen minutter, så det må jo være noe vakkel et sted/dårlig jording? han har prøvd ecuen til chiller, samme fusking, ann maf, annen tenningsmodul osv. Vi har litt mye biler i deler nå, men det kommer seg vel :), håper jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Fikk til omtrent det samme som Pudding jeg og. Pakningen mellom maifold/turbo blåste ut og all eksosen ble leda rett på ledningsnettet. Så ikke bra ut. Nå er alt i orden igjen, men det viste seg at ecuen var død allikevel. Buhu! Og du kommer med W124 med massevis av sylindre? Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Fikk til omtrent det samme som Pudding jeg og. Pakningen mellom maifold/turbo blåste ut og all eksosen ble leda rett på ledningsnettet. Så ikke bra ut. Nå er alt i orden igjen, men det viste seg at ecuen var død allikevel. Buhu! Og du kommer med W124 med massevis av sylindre? Spennende...

Jaggu da har vi hatt akkurat samme feil ja... Tenningsting er slitsomme ja :| Lykke til med fiksingen a! Får håpe vi får til å kjøre :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider