prophets Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Noen som har erfaringen med en ¨STCC edition? Er vel en ganske sjelden bil dette, 100 av de i Norge eller noe lignende. Husker å ha lest at en hadde en slik (Essex var det vel?) og det hadde vært interresant å høre hva han, evt andre, som har eid en sånn har å si om den:) Noen typiske feil på de? Har letet etter tester, men ikke funnet så veldig mange. Fant en hos dinside tror jeg, og der ble den nærmest slaktet pga. de syns den var "for sportslig" og at man burde styre unna og kjøpe Primera Sport heller:rolleyes: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Nå har jo egentlig ikke jeg peiling, men syntes at 100 i Norge hørtes svært mye ut jeg....er vel produsert i overkant av 300 av de? Korriger meg :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by prophets Noen som har erfaringen med en ¨STCC edition? Er vel en ganske sjelden bil dette, 100 av de i Norge eller noe lignende. Husker å ha lest at en hadde en slik (Essex var det vel?) og det hadde vært interresant å høre hva han, evt andre, som har eid en sånn har å si om den:) Noen typiske feil på de? Har letet etter tester, men ikke funnet så veldig mange. Fant en hos dinside tror jeg, og der ble den nærmest slaktet pga. de syns den var "for sportslig" og at man burde styre unna og kjøpe Primera Sport heller:rolleyes: Jeg har hatt STCC!!!! skikkelig godbil med meget bra kjøreegenskaper, lettkjørt som fy! helt greit med utstyr, auto klima etc.... en bil jeg virkelig kan anbefale! vekker faktisk litt oppsikt i orginalstand... savner faktisk den bilen innemellom... bilder av bilen min var forresten no 4 / 100, med crom emblem i dæsjen ;) funkes: hvor mange det er produsert vet jeg ikke, men det ble solgt 5 sifrede beløp primera p11a (2000-2001) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg