Ayapuri Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ser de setter opp fotobokser på RV 111 Fredrikstad - Sarpsborg. En i hver kjøreretning mellom Sellebakk - Torp. Om det kommer noen enda nærmere Sarpsborg på disse lange slettene er jeg ikke sikker på enda. Har ikke tatt meg tiden til å fly bortover der. -Edit: Faen la den feil. Kan admin flytte den til opplysningen? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 setter opp eller har satt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ser de setter opp fotobokser på RV 111 Fredrikstad - Sarpsborg. Ja mon tro hva jeg skrev? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg