Gå til innhold

320 med 325 motor, noen som har prøvd det før??

Ranger emnet

Buzz

Anbefalte innlegg

Min gamle bil var en 320 1995 mod, m-tech med sportsinteriør. med en 2.5 l motor i. 325 motoren kom fra en 1994 mod belgisk cab og kostet 20 000. Fulgte da med hele ledningsnettet fra 2.5 L motoren.

Gikk som smurt å bytte motor i denne ja.. ;)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, du var altså med på og gjøre det? :)

Så iallefall ut som ordentlig arbeid! Men måtte bare selge bilen, ble jo paranoid av å eie den. Trodde hele tiden at det var noe feil med bilen. ( Selv om det kanskje ikke var det :S )

Audi A3 1.8 1998 mod

Bmw 320I 1996 mod *solgt*

Bmw 320CI 2002 mod

Golf Tdi 1.9 1993 mod *solgt*

Bmw 325 M-tech 1995 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide med en liten update her ja! Fått vite litt mer om bilen idag.. :) det sitter på et Koni senkesett på bilen med 30mm foran og 60mm bak hvis jeg ikke husker feil:S(kan ha vært omvendt!) De har ikke TUV godkjennelse i vognkortet, men har kvittering på senkinga osv så det kommer til å gå greit.. ellers så er det en 1991 modell hvor motoren har gått 100 000km og bilen har gått 270 000... ikke noe rust som jeg kunne se, men Mekonomen skal ta en vurdering av bilen de nærmeste dagene..

Grikassen er helt ny.. Synes dere denne er verdt 25 000kr??

Forresten er foringene forran litt slitt trur jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan nok regne med at det er mer en bare foringer som må byttes.

Send bilen på naf test, eller mekonomen som du skal gjøre. Der gjennomgår de bilen ordentlig og finner alt av feil på den. Men at bilen er gått 270 000 og motor bare 100 000 er for godt til og være sant. Har han noen " bevis " på at motor bare er gått 100 000 ?

Hør for guds skyld etter kakling fra registeret. Når man skifter motor tror jeg man ikke skifter registerkasse. Og om den er gådd 270 000 er nok kjestrammer og kjea veldig slitt. Det ER dyrt å skifte.

Men 25 000 for en e36 320/325 er billig uansett, men så man får oftest det man betaler for med noen få unntak. Er du heldig er det bare noen småfeil med bilen som du fikser selv med litt tålmodighet! :smilbmw:

Audi A3 1.8 1998 mod

Bmw 320I 1996 mod *solgt*

Bmw 320CI 2002 mod

Golf Tdi 1.9 1993 mod *solgt*

Bmw 325 M-tech 1995 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider