Gå til innhold

Litt spottings i Oslo, av Machagen

Ranger emnet

Machagen

Anbefalte innlegg

Siter å kjeder meg litt på jobb, så tenkte jeg høre om noen hadde bilde/info av/om disse bilen. (som regel sett rundt Tveita)

- En blå Golf 3, type cleane, med chrome Porsche Cup og Lambodører (ufattelig fet by the way)

- En blå Honda Prelude med igjensveiset bakluke, bodykit og stock hubcaps

- En Vinrød Honda Accord(tror jeg) med masse styling og chrome felger

- En Sort/blå Hyundai Coupe med bodykit(bilen er sort/blå mens stylingen er lakkert sølv/champange), chrome felger(tror jeg) og aluvinge

- En mørke blå/sort E36 cab med seidel? bredde kit? store felger

- En lyse blå E36 cab med lambodører og chrome felger

Nå skal ikke jeg si sikkert at det er den type bil med den type styling, har som regel passert de på vei hjem fra jobb elns!

Skal prøve å få tatt noen bilder hvis jeg ser de igjen!

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vet ikke om du gjorde det med vilje men du feis forbi meg mot Grorud en dag i sommer, plutslig så jeg ikke annet en dieselrøyk, og pooof var du borte:win hehe tøft! (røyk ikke så mye da...) tøff bil!

Virker som om det er bra bilmiljø i område!

Ingen bilder da?

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vet ikke om du gjorde det med vilje men du feis forbi meg mot Grorud en dag i sommer, plutslig så jeg ikke annet en dieselrøyk, og pooof var du borte:win hehe tøft! (røyk ikke så mye da...) tøff bil!

Virker som om det er bra bilmiljø i område!

Ingen bilder da?

NJa, er mange fete biler i området iallefall , kjenner godt han med preluden , eier rimi ved siden av esso der, og sjefen på mcdonalds kjører en feet Bmw med chrom spinners osv..skal prøve å ta et par bilder..

Bare ta deg en kopp kaffe på on the run halvtimes tid, så får u spotta maaange råe biler ;)

Var nok ikke med vilje, er alltid tung i foten jeg så her er de enten heng deg på eller forsvinn ..he he....Røyken får jeg nok ikke gjort noe med :(

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en orginal 150 hesting som han har chippa nesten til 200 hester.

Det har du helt rett i ja !!

1,9 literen blir levert fra 90hk og hlt opp til 150 hk orginalt.

150 hesteren er veeeeldig sjelden vare i norge ,

Dessuten blir 150 hesteren levert som en GTI utgave , altså sportsunderstell, større bremser +++++ Altså en GTI med diesel motor og høyere dreimoment

(320nm org.)

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider