B230ft Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ja jeg begynner jo å bli topic kongen nå så topicen her sier vel igjen sitt.. har granska haynesbokat til både 740 og 940 men finer ingenting im dette, og TRENGER å vite snarest!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Det tar du på feelingen det da, bare dra tell sånn middels, er jo ikke no vitalt der som kan bli feil hvis du ikke drar no jævlig te... Prøv å dra te me en 2 kg ellerno... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 bruk sunn fornuft så går det altid bra! :) (som regel) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 ja men jeg lekker eksos, og greier ikke få det vekk, så tenkte jeg at da er det jo best å dra til med riktig moment først, å se hva som skjer da.. jeg har en tendenst til å være litt forsiktig når det kommer til sånnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Byttet pakningene da? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 det er jo bare sånne syltynne dritpakningen, så det e rjo momentet som skal presse det tett, så er "akningen" der slik at ikke manifolden og toppen ikke skal kline seg..eller noe sånn.. ser ikke for meg at det er rare tettningsegenskaper i de der hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 monter to pakninger, dra til muttrene med sunn fornuft som skrevet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Kan jo ta og plane manifolden... Kan jo hende den er blitt litt skjev av varme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Er det fiberpakninger dere bruker? Legg dem i bløt over natta, monter dem med moderat moment og kjør motoren godt varm etterpå - sikkert som banken! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Er det fiberpakninger dere bruker? Legg dem i bløt over natta, monter dem med moderat moment og kjør motoren godt varm etterpå - sikkert som banken! godt varm!? heh det er det ikke fare for at den blir:D (har et der det er enda varmere men gidder ikke leite!) ja det med å plane manifolden, hadde det ikke vært så satans tiltak å spenne opp driten skulle jeg heller gjort det! men den står ikke mye stabilt i ei stikke, eller noe annet for densaks skyld, så er jeg litt redd for å ødelegge den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har du prøvd å bytta pakninger og dradd til orntlig?,har vell egentlig dårli tro på at eksosportene slår seg av eksosvarmen. Støypgods manifolden sprekker jo så den er ganske grei å finne ut av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 godt varm!? heh det er det ikke fare for at den blir:D (har et der det er enda varmere men gidder ikke leite!) ja det med å plane manifolden, hadde det ikke vært så satans tiltak å spenne opp driten skulle jeg heller gjort det! men den står ikke mye stabilt i ei stikke, eller noe annet for densaks skyld, så er jeg litt redd for å ødelegge den Nei.. trenger ikke spenne den oppi noe som helst... Vi har egen manifoldplaner på jobb (sylinder service bergen) Er liksom bare et stort bord med smergelpapir oppå.. Så da blir den plan å fin:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.