Code-Man Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Lørdag den 16 august arrangerer nordmøre gatebilklubb Bilutstilling/treff i Sunndal sportshall. (Innendørs) Dørene åpner lørdagen den 16 kl 12.00 Alle er velkommene til å stille ut både bil og mc. Gjelder både medlemmer og ikke medlemmer Det er GRATIS å stille ut og GRATIS adgang.. Kiosksalg vil det også være. Om det er noen som lurer på noe så sjekk : http://www.nordmoregatebilklubb.com/ eller spørr her, eventuelt sende en PM Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Treffet er utsatt på ubestemt tid ! Grunn, Så å si alle innfartsveier til sunndal er stengt pga ras og vann... Det ser heller ikke ut til å stoppe med det første.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=281191 (Måtte sjøl kjøre 20 mil ekstra når jeg sto 1 mil hjemmefra i dag.. 2. gang på ikke mange uker... jævla gørr !) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Bugger!...hadde tenkt med nedover en tur å ta en titt jeg...får bli en annen gang det da :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Er det planlagt noe nytt treff snart da? Været har jo snudd litt nå :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Har ikke hørt noe... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Vi får nøye oss med nordmøre gatebilklubbs treff og banekjøring på Lånke Lørdag 6. september! Da må @lpher'n komme med bilen sin og kjøre 201m også :D Tror det blir arrangert litt uoffisiell drag... Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by Ost Vi får nøye oss med nordmøre gatebilklubbs treff og banekjøring på Lånke Lørdag 6. september! Da må @lpher'n komme med bilen sin og kjøre 201m også :D Tror det blir arrangert litt uoffisiell drag... hmm... :) har tenkt meg dit... kanskje jeg skulle prøvd meg på drag...? banekjøring utgår ihvertfall,med ødelagte bakdempere... men 201m kunne vært interessant :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 23, 2003 Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Ost Vi får nøye oss med nordmøre gatebilklubbs treff og banekjøring på Lånke Lørdag 6. september! Da må @lpher'n komme med bilen sin og kjøre 201m også :D Tror det blir arrangert litt uoffisiell drag... Hadde vært noe det ja...ill consider it ;-) Må sjekke ut en ulyd først...før jeg foretar meg noe sånt da ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Typhoon_ høhøhø... da har jeg tatt FART og satsa ALT for å komme meg over. 20 mil ekstra?? No way hose:D Men føler med deg på den gitt! Sinnsykt surt. Tror ikke det har vært så gunsdig.. Sånn så det ut etter 2 dager med opprydding... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2003 Originally posted by Typhoon_ Altså, var det hovedveien jeg skimta under småsteinene... ??? OI å sånn... Jepp.... Å det var en gang en bru osv.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg