Gå til innhold

DØds Ulykke PÅ StrØmmen!!

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

En Honda CRX kjørte av veien rett etter vittenberg tunellen, etter det jeg fikk med meg døde sjåfør og kvinnelig passasjer ligger hardt skadd på sykehuset.

 

KONDOLERER!!

RIP!!!

Mine tanker går til familie og kjente.

 

Dette burde være en tankevekker for oss alle, så fort kan det skje.

 

VI MÅ BRUKE HODET NÅR VI KJØRER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by MrHappy

En Honda CRX kjørte av veien rett etter vittenberg tunellen, etter det jeg fikk med meg døde sjåfør og kvinnelig passasjer ligger hardt skadd på sykehuset.

 

KONDOLERER!!

RIP!!!

Mine tanker går til familie og kjente.

 

Dette burde være en tankevekker for oss alle, så fort kan det skje.

 

VI MÅ BRUKE HODET NÅR VI KJØRER!!

 

Var den han med den sorte?

 

Jeg var borte å så på ulykka. Værste jeg noen gang har sett. Bilen var helt knust. Så en crx som farta rundt på strømmen i går med prøve skiltet. Veit du om det var han?

 

Kondolerer...!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv var jeg noen hundre meter fra ulykken i Larvik igår...

Veien var stengt i begge retninger i flere timer.. det var en hard front mot front kollisjon og de måtte kutte opp bilene for å få ut de siste..

Tror det kjørte forbi 5 sykebiler ... og helikopter dukket også opp etterhvert

 

Et av barna og to av de voksne fikk alvorlige skader..

 

Ulykkesomfanget ville nok vært særdeles mindre dersom det var fysiske skiller mellom veiene..

Lurer på om han godeste har en god følelse i magen når han reiser rundt på sine fantastiske tunneller og bruer på vestlandet...

 

Her betaler vi masse skatt og avgifter, og så har vi livsfarlige veier med alltfor stor trafikk... og så skylder de nesten alltid på bilførerene. Greit nok, endel tar sjanser de ikke burde ta.. men uansett så er vi mennesker ikke feilfrie og derfor skjer ulykker slik som dette. En sterkt trafikkert hovedvei bør konstrueres og sikres slik at skadeomfanget blir minimalt nå ulykken først skjer.

Hvorfor i alle dager prioriterte de å lage bruer/ tuneller etc til lite trafikerte veier fremfor å sikre E18 ( det er jo DER den store trafikken er!!!).

Er politikere rett og slett en gjeng med uskolerte, lavpannede og sterkt egosentriske usosiale folk??.... og er de også halvkorrupte(kjøpt og betalt av entrepenører)??

 

Jeg blir forbannet når de skal skape "tryggere trafikk" ved å ha nulltoleranse for det meste og skyhøye bøter. Nye delen av E18 i vestfold er konstruert for 120km/t og ulykkestallet er minimalt der.... alikevel så skal de ha 100km/t der og nulltoleranse, det virker som om det viktigste for staten er å suge ut penger overalt. Hvor mye av bøte-pengene går tilbake til veiene?

 

 

Kjør pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sto at det var en 21år gammel kvinne fra skedsmokorset... slett ikke umulig at jeg vet hvem personen er..

Lillesøstern min er 21år. Vi bor på skedsmokorset.. håper ikke det er noen hun kjenner, eller har gått på skole sammen med.. :(

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

kondolerer

 

 

hvor er vittenberg tunnelen??

 

 

M

 

når du kjører fra Strømmen mot lørenskog så er det den tunnelen som ligger til venstre når du kjører over brua over motorveien der. Rett etter strømmen.

 

Det var forøvrig under brua ulykka skjedde. ikke i tunellen.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nok neppe CRX'en som var med i getaway in Lillestrøm... ikke lenge siden den kjørte med prøveskilter, mulig den gjør det enda, men tvilsomt at det var denne som kræsja... siden som hosta de videoene er nede nå, fyrer de opp under nytt domene snart. Hørte politiet nevnte at den bilen som var kræsja var blå også så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by int

var nok neppe CRX'en som var med i getaway in Lillestrøm... ikke lenge siden den kjørte med prøveskilter, mulig den gjør det enda, men tvilsomt at det var denne som kræsja... siden som hosta de videoene er nede nå, fyrer de opp under nytt domene snart. Hørte politiet nevnte at den bilen som var kræsja var blå også så..

 

ja det er ikke den... jeg så den bilen med prøve skilter etter ulykka så jeg er værtfall 100% sikker på at det ikke er den

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var oxo borte og så på ulykken. de bar bort en lik pose når jeg var der borte. skjønner ikke hvordan han har klart det derre. og komme seg igjennom svingen for så og smelle opp i taket på brukarret.??? han må ha kjørt så inni granskauen fort...

 

vel vel... shit happens

 

RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår