Gå til innhold

DØds Ulykke PÅ StrØmmen!!

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by LilleGud

jeg var oxo borte og så på ulykken. de bar bort en lik pose når jeg var der borte. skjønner ikke hvordan han har klart det derre. og komme seg igjennom svingen for så og smelle opp i taket på brukarret.??? han må ha kjørt så inni granskauen fort...

vel vel... shit happens

RIP

Han fikk vel sleng på bilen også kom han utafor og traff lyktestolpen...

har fått bekrefta at det ikke er CRX'en som var med i getaway in lillestrøm nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by int

Han fikk vel sleng på bilen også kom han utafor og traff lyktestolpen...

har fått bekrefta at det ikke er CRX'en som var med i getaway in lillestrøm nå...

så purken hadde spraya i veien der.. sikkert noe bremse spor.. lykte stolpa sto jo på riktig side av bilen og.. så ut som han nesten bare hadde kjørt rett inni den så opp i bru hodet der..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

så purken hadde spraya i veien der.. sikkert noe bremse spor.. lykte stolpa sto jo på riktig side av bilen og.. så ut som han nesten bare hadde kjørt rett inni den så opp i bru hodet der..

mulig lyktestolpa har fungert som et hopp når han traff den da.. vet ikke jeg, men lyktestolper tåler vel ikke så mye før de begynner å bøye seg.. kommer en bil i 200km/t så vil jeg tippe at stolpen knekker rimelig fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by int

mulig lyktestolpa har fungert som et hopp når han traff den da.. vet ikke jeg, men lyktestolper tåler vel ikke så mye før de begynner å bøye seg.. kommer en bil i 200km/t så vil jeg tippe at stolpen knekker rimelig fort..

stolpene er jo laget for å tåle ekstremt lite slik at de skal gjøre minst mulig skade..! tror jeg må bort å sjekke det etterpå... nyskjerrig

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider