Duett Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 hei, lurer på å sette på servo på 140n min, er jo så tung å ratte med:yodude: vet at servo fra 164 passer, men passer det ikke fra noe annen bil som er litt lettere å skaffe? har en 230a motor liggende med servo, lite sjanse for at den passer?:w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donflaem Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 servo fra 164 passer ikke. den har feil bolthøl og feil arm ned til styrestagene. den er desuten mye større enn snekka du har nå. det går og tilpasse den men det er ikke noen rask jobb. 140 serien er levert med servo som tillegsutstyr men de er sjeldne. Siter 142 73mod.banebil. B234 16v m/t04 turbo 500hk+, Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 men dette visste jeg fra før, at den ikke passer rett på er jo klart. vet av flere 140 som kjører med servo fra 164.:) ingen som vet om 230a servo går an å bruke? eller noe annen som er lettere å skaffe enn 164servon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 det å tilpasse 164 servo er en enkel sak.... bor opp 3 nye hull på senkka, og bytt over den arma ifra 140 snekka til 160 snekka, få tak i de leddene som står på rattstammen ifra 240 og modifiser org rattstammen litte, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 kansje du vet av en komplett 164 servo til meg da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg